اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۵
شوشان - علی رحیمی فر :
 باید برگردیم به عقب و ایران را با تمام کشورهای منطقه مثل کره ، ترکیه ، مالزی ، سنگاپور ، عراق ، امارات عربی و ... مقایسه کرد که هیچکدام در برابر ایران عددی نبودند و بر عکس امروز ما در مقابل آنها عددی نیستیم ، این هارت و پورتهای الکی که مسئولین ما میکنند همش لاف هست !!! واقعیتها را باید دید امروز دُبی فسقلی به تنهایی رقابت میکند با خیلی از ابرقدرتها از نظر سطح زندگی و رفاه و تکنولوژی!  اینکه امروز ما فکر میکنیم تمام دنیا ازمان می ترسد هنر نیست، یه آدم دیوانه شما یک اسلحه پیشرفته و مسلح بده دستش خوب معلومه همه ازش میترسند و فرار میکنند چون میدونند عقل درستی نداره و میزنه !!! کل زندگی و آسایش و رفاه که در موشک و قدرت نظامی خلاصه نمیشه !
  اگر امروز دنیا از کره شمالی وحشت دارد و حساب میبرد فقط به خاطر آن قدرت موشکی و نظامی کره شمالی است اما آیا مردم کره شمالی رضایت مندی بالایی از زندگی دارند؟ آیا واقعا خوشنودند از اینکه چنان وضعیتی دارند ؟ چقدر آزادی دارند؟ چقدر آرامش روحی روانی دارند ؟ پس نتیجه میگیریم که ایران قبل از انقلاب بر اساس یک برنامه تنظیم شده مبتنی بر الگوی توسعه جهانی که از هر نظر به سوی یک افق کاملا پیشرفته و مدرن در حال پیشرفت و ترقی بود حرکت میکرد و اگر بر همان مدار حرکت میکرد امروز ما در دنیا یکی پیشرفته ترین کشورهای دنیا بودیم واقعا مرگ بر انگلیس و امریکا و شوروی که چشم دیدن پیشرفت و ترقی مارا نداشتند و با توطئه های مختلف طومار برچیدن مارا کشیدند و ما دلمان خوش بود که به استقلال سیاسی و اقتصادی رسیدیم در حالی که بلافاصله با تحمیل یک جنگ ۸ ساله ی خانمانسوز بر ما تمام زیرساختهای ما را نابود کردند، اگر مورخین منصف تاریخ منصفانه ای از آنچه بر ما گذشته است بنگارند شک نکنید آیندگان در بیان حقایق ما به قضاوت خواهند نشست! 
اگر فقط آمار درست نیروهای انسانی جوان و بااستعداد کشورمان را که در طول این چهل سال از دست داده ایم در نظر بگیریم خواهیم فهمید که چکار کرده ایم !!! استعمارگران اصلی و بازیگران مرموز پشت صحنه مانند انگلیس و شوروی  میدانستند چکار میکنند و امریکا نیز به عنوان شعبان بی مخ آنها در نابودی مستقیم کشورها ایفای نقش میکردند  و ما هم چهل سال گفتیم مرگ بر امریکا مرگ بر شوروی و تازه این اواخر هم شوروی را معاف از مرگ کردیم و به عنوان دوست و برادرد با شوروی و چین پیمان اُخوّت و برادری بستیم که خدا به دادمان برسد برای این قرادادهای  آنچنانی !! 
خدایا به تو پناه میبریم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
comment
0
0
comment مزخرف
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار