اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱
واکنش هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد درباره لغو یک کنسرت در اهواز :
درمورد برگزاری کنسرت در شهر اهواز نیز روند مذکور قانونی طی شده و درصورت بروز مسائل جدید انتظار می‎رود کلیه دستگاه‎ها ضمن هماهنگی، بصورت شفاف موضوع را با مردم در میان بگذارند
شوشان : در مسئله لغو کنسرت‎ها از سوی برخی دستگاه‎  ها، باید به چند نکته توجه نمود، اولا صدور مجوز کنسرت مبتنی بر قانون و با در نظر گرفتن ملاحظات و موافقت کلیه دستگاه‎ های ذیربط صورت می‎گیرد و ادارات کل ارشاد استانها مجوز را  پس از اخذ موافقت سایر دستگاه‎های مربوطه صادر می‎کنند.

ثانیا رعایت کلیه شئونات اسلامی و قانونی از ملزومات صدور مجوز بوده و حتی ملاحظات محلی ازجمله در نظر گرفتن مکان برگزاری کنسرت از نظر ترافیک و سایر مسایل مشابه که از سوی سایر دستگاه‎ های مرتبط بررسی و قبل از صدور مجوز اعلام نظر می‎گردد در صدور مجوز لحاظ می‎شود. لذا انتظار می‎رود دستگاه‎های مربوطه قبل از صدور مجوز ملاحظات خود را مد نظر گرفته و سپس اعلام موافقت نمایند. 

درمورد برگزاری کنسرت در شهر اهواز نیز روند مذکور قانونی طی شده و درصورت بروز مسائل جدید انتظار می‎رود کلیه دستگاه‎ها ضمن هماهنگی، بصورت شفاف موضوع را با مردم در میان بگذارند. 

با توجه به ملاحظه شورای تامین استان مبنی بر تغییر محل برگزاری کنسرت، درصورت آمادگی و امکان برگزارکننده کنسرت در محل جدید و همچنین تغییر نظر و اعلام موافقت نهادهای ذیربط، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی کامل را برای همکاری و مشارکت دارد.

همانطور که قبلا اعلام کرده ‎ایم، رعایت شئونات اسلامی و قانونی خط قرمز تصمیم‎گیران در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است لذا انتظار می‎رود زمانی که مجوزی مبتنی بر قانون صادر می‎شود، همه نهادها از آن حمایت کنند و به نشاط اجتماعی و عدم تضییع حقوق عمومی توجه داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار