اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
فعالیت آبزی پروری در پایگاه دوم رزمی هوانیروز شهید آسیایی در مسجدسلیمان به لحاظ دارا بودن چندین حلقه چاه آب و زیرساخت های مورد نیاز آبزی پروری در تمام فصول سال قابل اجراست.
طبق هماهنگی های قبلی معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران با فرمانده هوانيروز ارتش جمهوري اسلامي و ابلاغ به اداره کل شیلات خوزستان، رئیس گروه بازسازی ذخایر شیلات خوزستان به اتفاق جانشین فرمانده و معاون مهندسی پایگاه دوم رزمی هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان از زیرساخت های شیلاتی این پایگاه جهت راه اندازی فعالیت های آبزی پروری بازدید به عمل آوردند.

طبق شواهد و بررسی های میدانی از زیرساخت ها و تاسیسات هوانیروز مسجدسلیمان، فعالیت آبزی پروری در این پایگاه در دو فاز قابل برنامه ریزی است، فاز اول بهره برداری از وضعیت موجود و ماهی دار نمودن استخرهای بتنی برای پرورش کپور ماهیان و فاز دوم توسعه و گسترش فعالیت های آبزی پروری در محدوده اراضی پایگاه پیش بینی شده است.

براساس این گزارش، هوانیروز آمادگی خود را برای ماهی دار نمودن استخرهای بتنی و شروع به کار در فصل بهار سال آینده را اعلام کرده است و در ادامه برنامه ریزی برای نحوه فعالیت فاز توسعه صورت می پذیرد.


همچنین اداره کل شیلات خوزستان به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های شیلاتی و افزایش سرانه مصرف آبزیان و اشتغال پایدار، نسبت به ارائه خدمات کارشناسی جهت تامین نهاده های تولید شامل بچه ماهی و خوراک آبزیان با پایگاه هوانیروز ارتش مسجدسلیمان همکاری های لازم را به عمل می آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار