شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
شوشان ـ دکتر حمید خادم مسجدی :

 «نقد و نقدپذیری واجب است، تهمت و لجن‌پراکنی حرام است.» رهبر انقلاب اسلام؛ من شهر و استان و کشورم را دوست دارم ضمن احترام به همه دلسوزان نظام و مردم کاستی را بایستی گفت تا ضعف از سفره زندگیمان برچیده شود و خداوند متعال زبان را وسیله تعامل و گره گشایی قرار داده تا هرآنچه در دل داریم مقداری را برای درمان جامعه بیان کنیم گر چه به ضرر منافع شخصی تمام شود!!! ولی درمان عمومی کارساز است.
و اما معتمدین شهر (شهر خاصی مورد نظر نمی باشد) در برخی جاها خوب پوست اندازی داشتند و چهره های جدیدی روی دور آمدند و بعضا تحصیل کرده که در ابتدا بسی امید را در دل جوانان و جامعه برانگیخت ولی بعدا حکایت (از چاله به چاه افتادن شدن) چرا که برخی سواد داران یقین داشتن که فلان کاندیدای نمایندگی مجلس مدرک تایید شده ی مقطع دکترا را دارد (چون وضعیتش را روزانه چک می کردند)ولی عدم تاییدیه اش را که اعلام می کنند مردم فکر و حدیث و گمانه زنی های فراوان در خصوص این کاندیداها  می دهند که بعضا ناصواب اما آیا افراد هیئت اجرایی که بعضا قبل از تاییدیه ها روزانه وضعیت برخی کاندیداها را رصد می کردند و مدارک این کاندیدا ها را به دلیل همکار بودن و یا در یک شهر بودن برایشان محرز بود حال کلیشه ای رفتار کنند و بنویسند *مدرک کارشناسی ارشد* را بارگزاری نکرده اید آیا این افراد به دنبال بهانه ای برای حذف این جور کاندیداها هستند؟ یا... حال این سوال مطرح است این مجموعه شماره تلفن کاندیداها را  نداشتند زنگ بزنند؟ تا اصل مدرک را به آنها ارائه دهند!!! یا مغرضانه و هدفمند برخی صحنه گردانان خودشان را درپشت پرده غایم کرده اند تا به اسم اجرای قانون این افراد را از دور خارج کنند اینکه ممکن است وانمود کنند که قانون گفته مدارک بارگزاری شده را فقط بررسی کنیم و وظیفه ای در قبال تماس و پیگیری نداریم که اگر این احتمال صدق کند قانون بایستی تغییر یابد در ضمن وظیفه کاندیداها تمکین به قانون هست که صبوری کنند و ناظران مواظبت کنند که ان شاءالله در فرصت آتی حق این کاندیداها؛ در این میان از بین نرود تا مشمول ذمه نشوند چون متاع دنیا قصیر است...
و ممکن است با یک اشتباه   یک شهرستان از حضور یک کاندیدای قوی محروم شود! و در ظاهر ۴ سال بلکه چندین سال از چرخه پیشرفت عقب بماند.
 *پس الهی بسنجیم* که ترازویش حق است و العاقبه للمتقین
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار