اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰
شوشان: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه علت تنگی نفس برخی افراد در اهواز عامل عفونی ندارد، گفت: تمام این افراد تحت درمان قرار گرفتند و شرایط منطقه نیز تحت کنترل است و این موضوع نیز در دست بررسی است.
عباس زارع نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت افراد دچار تنگی نفس در اهواز اظهار داشت: براساس آخرین گفته‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون 3 هزار و 100 نفر که بر اثر تنگی نفس به مراکز درمانی اهواز و آبادان مراجعه کرده بودند تحت درمان قرار گرفتند و شرایط منطقه نیز تحت کنترل است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در تشریح این رخداد عنوان کرد: پس از بارندگی‌های اخیر شهرهای اهواز و آبادان، تعداد قابل توجه ای از افراد به مراکز درمانی مراجعه کردند که بیشتر مراجعات نیز از مناطق غربی این شهرها بوده است ولی اکثر مراجعه کنندگان تحت درمان قرار گرفتند و فقط 100 نفر که غالباً کودک نیز هستند روند درمانی آنان همچنان ادامه دارد.

زارع نژاد تصریح کرد: باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که مراجعه کنندگان دارای علائم آسم بودند ولی هیچگونه عامل عفونی در این مسئله دخیل نبوده و اوضاع منطقه نیز تحت کنترل است، وضعیت کنونی نیز از طریق دانشگاه علوم پزشکی اهواز به اطلاع استانداری و سازمان مدیریت بحران قرار گرفته است ولی آنطور که برخی رسانه‌ها عنوان کرده اند که ستاد مدیریت بحران ایجاد شده است صحت ندارد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: شهر اهواز همیشه دچار معضل ریزگردها بود ولی پس از بارندگی‌های اخیر شاهد مراجعه گسترده مردم با علائم آسم به مراکز درمانی بودیم ولی این تنگی نفس‌ها عامل عفونی نداشت و با توجه به مراجعات بسیار مردم به بیمارستانها، دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز توانست خدمات درمانی مناسب به مردم ارائه دهد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
comment
0
0
comment گاز هاي مربوط به استخراج نفت وپتروشيمي واستحصال نيشكر وريزگردهاي حاوي ذرات اورانيم و انواع بيماري....اينها دليل مشكلات تنفسي مردم واعلام شهر اهواز به عنوان آلوده ترين شهر جهان در دو سال متوالي مي باشد.هيچ كس فكر به حال مردم نميكند عذر خواهي نميكند تازه با افتخار ميگن همه چي ارومه.
كاش مردم از خوزستان ميرفتند ببينم كي مياد نفت رو براشون مهياي فروش مي كند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار