شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
شوشان/ روزنامه نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: همانطور که درخبرها آمده یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نظریه « تشکیل باران اسیدی» در اهواز را غیر کارشناسی خوانده و آن را رد کرده و تشکیل اوزون در نزدیکی سطح زمین را به عنوان یکی از سمی ترین آلاینده های هوا عنوان کرده و آن را در ایجاد مشکلات تنفسی موثر دانسته است.
محیط زیست هم اعلام کرده که به هنگام بارندگی، هوا خوب بوده و مشکل زیست محیطی و آلایندگی وجود نداشته است. به این ترتیب موضوع باید در سطح وسیع تری مورد کارشناسی قرار گیرد تا علل پیدایش آلایندگی و مشکلات تنفسی مردم مشخص شود.
به قرار اطلاع با انعکاس موضوع به مرکز، مقرر شده یک تیم مشترک کشوری در ارتباط با محیط زیست به استان بیاید و با بررسی شواهد و مستدلات، به کشف علل باران آلوده بپردازند و نتیجه را گزارش کنند.
از حق نباید گذشت که هم لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و هم دکتر سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این باره وقت گذاشته اند .استاندار هم به سهم خود پیگیر موضوع است و قطعا با مقامات کشوری در این باره مرتبط بوده و مذاکره می کند که امیدواریم این تلاش ها به نتایج خوبی منجر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار