شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز از دانشگاه‌های بزرگ و تاثیر گذار در نظام دانشگاهی کشور است که به یک دانشگاه ملی در منطقه تبدیل شده است.

سید حسن امامی رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز از دانشگاه‌های بزرگ و تاثیر گذار در نظام دانشگاهی کشور است.

وی ادامه داد: سابقه طولانی این دانشگاه به همت اعضای هیئت علمی و کارکنان آن است و به یک دانشگاه ملی در منطقه تبدیل شده است.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید که مش اعتدال را پیش گرفته است در این مدت کوتاه شاهد تغییر و تحولات بسیاری بودیم که امیدواریم در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز شاهد این تغییرات باشیم.

وی با بیان اینکه محمد حسین سرمست از مدیران برجسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم بود، اذعان کرد: وزیر بهداشت در انتخاب مدیران دقت بسیار زیادی به خرج می‌دهد و با وجود اینکه سرمست با همکاری خانواده دانشگاه توانست دانشگاه علوم پزشکی اهواز را رو به جلو ببرد جای خود را به اسماعیل ایدنی می‌سپارد.

امامی رضوی عنوان کرد: در تغییرات و تحولات این انتظار را داریم این طور نگاه شود که در تغییر مدیریت‌ها تنها سنگر یک فرد عوض می‌شود و حال سرمست در سنگر دیگری کار خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ایدنی سکان دانشگاه علوم پزشکی اهواز را به دست می‌گیرد تصریح کرد: جامعه پزشکی کشور به ایدنی به عنوان رئیس عالی شورای نظام پزشکی کشور اعتماد کرده است و با حضور وی در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز یک افق جدید برای دانشگاه باز می‌شود.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها ضمن تشکر از زحمات سرمست بیان کرد: امیدواریم ایدنی بتواند در این مسئولیت هر آنچه را دارد در طبق اخلاص بگذارد و با حمایت همه کارکنان و پرسنل سکان سلامت استان را به پیش ببرند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
comment
0
0
comment افرين به دكتر ايدنى با سخنرانى بسيار مطلوب خود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار