شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
در خطبه های نماز جمعه های خوزستان چه گذشت؟
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به گزارش صد روزه رییس جمهوری گفت: مسوولین استانی و استاندار هم باید در سطح استان گزارش عملکرد خود را بدون مبالغه و با صداقت و حفظ امانت ارایه دهند.
امام جمعه موقت اهواز: اظهارات رئیس جمهور در مورد ممیزی کتاب جای تعجب دارد

امام جمعه موقت اهواز اظهارات رئیس جمهور در مورد ممیزی کتاب را تعجب برانگیز داست.
آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اظهارات رئیس جمهور در مورد برداشتن ممیزی کتاب تعجب برانگیز است. امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر رئیس جمهور در مورد نظارت بر چاپ و انتشار کتاب معترض هستند روش آن را تغییر دهند نه اینکه تاکید کند که ممیزی کاملا برداشته شود.




وی سخنان رئیس جمهور در مورد ممیزی را درست ندانست و افزود: هر شهروندی که به مقدار کمی به آیات قرآن و روایات معصومان (ع) آشنایی داشته باشد نظارت در کار‌ها را می‌پذیرد. این استاد حوزه علمیه اهواز برداشتن ممیزی را زمینه ساز ساخت و انتشار محصولات مسموم عنوان و خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد محصولات ناسالم وارد بازار شود زیرا همه مردم نمی‌توانند در این زمینه خوب را از بد تشخیص دهند. وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه در ادامه به برخی از مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده در دولت یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور نباید کار‌هایش را با زیر سوال بردن دولت گذشته به پیش ببرد زیرا این اقدامات حاشیه‌ساز است.

حسن‌زاده همگان را در مورد اظهار نظر افراطی و تفریطی درباره توافق نامه هسته‌ای بر حذر داشت و گفت: ارائه این نظرات کار پسندیده‌ای نیست. وی از دولت خواست تا در انتظار تحقق مواد توافق‌نامه هسته‌ای تا 6 ماه آینده نشیند و کارهای خود را بر اساس اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است انجام دهد. امام جمعه موقت اهواز در ادامه به ارائه گزارش 100 روزه رییس جمهور اشاره کرد و گفت: مردم خوزستان انتظار دارند که مسئولان استان نیز گزارشی از یکصد روز فعالیت دولت یازدهم ارائه دهند.

وی در ادامه به 16 آذر شهادت شهادت سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز عملیات نصر در هویزه و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان نقشی اساسی در سرنوشت کشور دارند. امام جمعه موقت اهواز با اشاره به گزارش صد روزه رییس جمهوری گفت: مسوولین استانی و استاندار هم باید در سطح استان گزارش عملکرد خود را بدون مبالغه و با صداقت و حفظ امانت ارایه دهند.

امام جمعه ملاثانی :گزارش رییس جمهور ر جامع و قابل توجه بود


امام جمعه ملاثانی در خطبه نماز جمعه گفت: گزارش رییس جمهور به ملت بزرگوار ایران بسیار جامع و قابل توجه بود. وی افزود: بحمدالله با اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید در این مدت کوتاه شاهد مهار تورم و گرانی و استقرار نسبی در بازار هستیم که در صورت تداوم سیاست های انقباضی که لازمه اقتصاد مقاومتی است شرایط روز به روز بهبود خواهد یافت.
حسینی فرد در ادامه گفت :از اقدامات خوب دولت جناب روحانی تحویل به موقع بودجه سال 93 به مجلس می باشد که انشاءالله متن آن جهت بررسی و تصویب در روز یکشنبه تقدیم مجلس محترم خواهد شد.

امام جمعه ملاثانی سنگ اندازی و حاشیه تراشی برای دولتی که کمر به خدمت و بازگشت اقتدار کشور بسته را بدور از انصاف دانست و اظهار داشت:ما از کسانی که طی این مدت برخلاف فرمایش مقام ولایت ،بجای حمایت از دولت خدمتگزار به حاشیه تراشی و طرح انتقادهای غیرمنصفانه می پردازند گله داریم. همه وظیفه دارند با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به حمایت و پشتیبانی از دولت بپردازند.

 امام جمعه خرمشهر: مسوولان تردد زوار عتبات عالیات را تسهیل کنند
امام جمعه خرمشهر به استقبال زائران سراسر کشور از مرز شلمچه برای تردد به کشور عراق اشاره کرد و گفت: مسوولان زمینه تردد زائران را برای شرکت در آیین های اربعین حسینی فراهم کنند. حجت الاسلام سیدنبی موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر در مسجد جامع این شهر افزود: شیعیان از سراسر دنیا با پای پیاده از هر نقطه که توان داشته باشند به سمت حرم حضرت امام حسین(ع) به راه می افتند. وی زیارت اربعین حسینی را خاستگاهی ملی در جهان تشیع عنوان کرد و گفت: روایات زیادی در خصوص اهمیت زیارت امام حسین (ع) نقل شده است. امام جمعه خرمشهر بر تکریم زوار در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: مردم و مسوولان ایران مانند مردم عراق، تکیه ها و ایستگاه های صلواتی را در مسیر شلمچه برای پذیرایی از زوار فراهم کنند.
وی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه از برکناری برخی نیروهای باتوان از بدنه نظام انتقاد کرد و اظهار داشت: مردم آبادان و خرمشهر از نیروهای توانمند این شهرستان ها حمایت می کنند.


 خطیب جمعه آبادان: حقوق بشر غربی طرفدار ظالمان و سرمایه داران است

امام جمعه آبادان به سالروز تصویب حقوق بشر در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: متاسفانه حقوق بشر غربی طرفدار ظالمان و سرمایه داران است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان در مصلی ثامن الائمه این شهر افزود: سکوت سازمان حقوق بشر در مقابل قتل عام مردم سوریه و فلسطین نشان از دفاع این سازمان از ظالمان و جنایتکاران است.

وی به ناکار آمدی سازمان حقوق بشر برای دفاع از حقوق انسان ها اشاره کرد و خواستار گسترش و اعمال قانون حقوق بشر اسلامی در کشورهای جهان شد. امام جمعه آبادان به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اشاره کرد و به نقل از حضرت امام(ره) گفت: مجلس در راس امور است و باید در زمینه قانون گذاری و نظارت بر قانون خوب عمل کند. وی افزود: مجلس باید اموری را که مصلحت عموم را در بر دارند در اولویت کاری خود قرار دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور به لایحه دو فوریتی ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی که در مجلس رای نیاورد اشاره کرد و اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید رفع بیکاری جوانان را دغدغه اصلی خود قرار دهند. وی حل مشکل بیکاری، تسهیل ازدواج و تامین مسکن جوانان را ضروری دانست و گفت: مسوولان برای تامین نیازهای جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه کنترل جمعیت یکی از توطئه های دشمن است افزود: جمعیت ایران با تداوم روند کنونی تا سال 2015 به سمت پیری پیش می رود. خطیب جمعه آبادان در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به 16 آذرماه روز دانشجو اشاره کرد و این روز را به تمامی دانشجویان تبریک گفت.

وی دانشجویان را سرمایه های غنی کشور دانست و افزود: باید مراقب بود تا دانشجویان سیاست زده نشوند. حجت الاسلام ابراهیمی پور سالروز شهادت عمار یاسر، سومین شهید محراب آیت الله دستغیب و حضرت آیت الله مرعشی نجفی را تسلیت گفت.


 امام جمعه موقت لالی: استکبار ستیزی باید جزء منش و اخلاق دانشجویان باشد

امام جمعه موقت لالی با برشمردن ویژگی های دانشجویان و نقش آن ها در پیشرفت انقلاب اسلامی ، استکبارستیزی را از اخلاق دانشجویان عنوان کرد .حجت الاسلام و المسلمین حسینی گرمسیری با گرامی داشت روز دانشجو تاکید کرد که دانشجویان باید مجهز به ویژگی های زیادی باشند که در راس آن ها ولایتمداری و تبعیت از خط ولایت است که دانشجویان ما تا الان این ویژگی را حفظ کرده و انشاالله در آینده هم حفظ خواهند کرد .

وی در ادامه اظهار داشت : مسئله استکبار ستیزی باید جزء اخلاق ، منش و عمل دانشجویان ما باشد و علاوه بر این دانشجویان باید همواره در وسط میدان علمی حاضر باشند چرا که بالاترین انتظارها از دانشجویان در مسیر علم بودن آنهاست و باید گفت همه پیشرفت هایی که پس از انقلاب بدست آمده مرهون علمی است که دانشجویان عزیز ما کسب کرده اند .

وی با در پیش رو بودن روز حقوق بشر عنوان کرد که باید گفت حقوق بشر آمریکایی و نه حقوق بشر جهانی ، چرا که آمریکایی ها امروزه هر جایی که منافعشان اقتضا کند از حقوق بشر صحبت می کنند و هرجایی هم که این چنین نباشد دم از حقوق بشر نمی زنند و دست این کشور برای همه ملت ها رو شده و دیگر مثل گذشته نمی تواند کلاه بر سر کشورها بگذارد و منافع خود را در سایه حقوق بشر جذب کند. وی تاکید کرد که تمام ملت ها باید هشیار باشند تا در در برابر دسیسه ها و توطئه های کشوری همچون آمریکا که خوی استکباری وخود برتربینی دارد ایستادگی کنند .


خطیب جمعه رامهرمز: همه مسئولان در قبال مردم باید احساس مسئولیت کنند

امام جمعه رامهرمز گفت: همه مسئولان باید در قبال مردم احساس تعهد و مسئولیت کنند.
حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامهرمز اظهار کرد: یکی از صفات انسان‌های باتقوا این است که اگر در جمع ذاکرین قرار بگیرند جز ذکر کاری نکنند و اگر در جمع غافلین هم قرار بگیرند باز از یاد خدا غفلت نمی‌ورزند.

وی بیان کرد: در ذکر لسانی و قلبی انسان باید با همه وجود بیاد خدا باشد و وابستگی‌های قومی و دنیوی نباید و نمی‌تواند انسان‌های ذاکر را از ذکر خدا باز بدارد و این از ویژگی‌های خاص افراد ذاکر است.

خطیب جمعه رامهرمز ادامه داد: برای مقابله با شیطان بهترین راه این است که انسان ذکر خداوند را انجام دهد و هر چیزی که انسان را به گناه می‌اندازد، از عوامل شیطان است.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود که برای رسیدن به تعالی و برای اینکه جزء صاحبان عقل باشیم از یاد خدا غافل نشویم. موسوی در ادامه با اشاره به ناهنجاری‌ها و معضلات عدیده شهری که در شهرستان رامهرمز وجود دارد، گفت: متاسفانه خیابان‌های شهر رامهرمز با حفاری‌های شرکت فاضلاب و سایر ادارات خدمات‌رسان وضعیت بسیار نابسامانی را پیدا کرده است و مردم از این بابت بسیار رنجیده‌خاطر شده‌اند.

وی در ادامه مسئولان شهری را مورد انتقاد قرار داد و گفت: برخی از مناطق شهر به علت عدم توجه مسئولان تبدیل به باتلاق شده است و مسئولان باید به مردم توضیح دهند.

امام جمعه رامهرمز در پایان گفت: همه ما بایستی در قبال مردم احساس مسئولیت کنیم و دست به دست هم داده و یکدیگر را دریابیم و به فکر شهرمان باشیم تا مشکلات موجود که مردم را در رنج و سختی قرار داده است، برطرف گردد.


امام جمعه اندیمشک: کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه را پویا می‌کند

امام جمعه اندیمشک برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را سبب پویایی آن‌ها دانست. حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه اندیمشک اظهار کرد: کرسی‌های آزاداندیشی که با پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود سبب پویایی و نشاط در آن‌ها خواهد شد. وی در ادامه به 16 آذر شهادت شهادت سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز عملیات نصر در هویزه و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

خطیب جمعه اندیمشک با تاکید بر اینکه دانشجو باید سیاسی باشد خاطرنشان کرد: سیاسی شدن دانشجویان باعث تاثیرات مثبت در جامعه خواهد بود.

وی تصریح کرد: سیاسی شدن دانشجویان به معنای انجام کار‌ها و اقدامات خلاف شرع نیست بلکه ورود دانشجو به عرصه سیاست باعث انجام تحلیل درست او از مسائل روز جامعه می‌شود.

خدامی مدارای سیاسی در دانشگاه‌ها را یکی از الزامات موفقیت کار‌ها در این محیط بیان کرد و اذعان داشت: ورود دانشگاه و دانشجو به عرصه سیاست معیار خاصی ندارد. وی در ادامه همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و سالروز ولادت امام محمدباقر (ع) و امام موسی کاظم (ع) را به همه ارادتمندان اهل بیت (ع) تبریک گفت.


خطیب جمعه هندیجان: مشکل ایران با رژیم غاصب صهیونیستی غیرقابل حل است

خطیب جمعه هندیجان گفت: مشکلی که ایران با رژیم جعلی صهیونیستی غاصب دارد غیرقابل حل است. حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هندیجان اظهار کرد: امروز شنیده‌ها حاکی از آن است که نشستهای شیطانی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی بر سر این است که بخشی از فناوری هسته‌ای ایران را کاهش دهند، ولی ما می‌گوئیم که از ریشه با این رژیم غاصب مشکل داریم و این غیرقابل حل است.

وی بیان کرد: آمریکا می‌گوید هر امتیازی که به ایران بدهیم هیچ گونه ضربه‌ای به اسرائیل نخواهد خورد، اما مشکل ما با اسرائیل و آمریکا مشکل مبنائی است.

خطیب جمعه هندیجان ادامه داد: ما به اسرائیل و آمریکا هشدار می‌دهیم که اگر گوشه‌ای از خاک ایران مورد تهدید قرار بگیرد اسرائیل که یک افسانه است را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی با اشاره حقوق ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای تاکید کرد: ایران غنی‌سازی صلح آمیز هسته‌ای خود را تعطیل نخواهد کرد زیرا که ما این غنی‌سازی را از کسی گدائی نکرده‌ایم و جوانان دانشمند ما تا پای جان بر عزم خود ایستاده‌اند. امام جمعه هندیجان در پایان خطاب به مسئولان کشور گفت: با همبستگی و اتحاد و پرهیز از اختلافات می‌توان بر دشمنان و مشکلات فائق آمد.


امام جمعه بندر ماهشهر: دانشجو نیرویی مهم و تاثیرگذار است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: دانشجو موتور محرکه‌ و یک نیروی مهم و تأثیرگذار در عرصه سیاسی است که باید بسیار با بصیرت و آگاه باشد تا در عرصه‌های سیاسی از این قشر سوءاستفاده نشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های آیین‌ وحدت بخش نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: در آستانه سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ تحمیلی علیه ایران هستیم. وی تصریح کرد: در حالی که در آن دوران تمامی کشورهای شرق و غرب پشتیبانی همه جانبه‌ای از رژیم بعث عراق داشتند، معرفی این رژیم منحوس از سوی سازمان ملل به عنوان آغازگر جنگ اثرات بسیار مهمی داشت.

خطیب جمعه ماهشهر ادامه داد: دستگاه دیپلماسی وقت کشور تلاش‌های بسیاری برای این مهم انجام داد تا به همگام ثابت کند ایران تجاوزگر نیست.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تبلیغاتی فراوانی در خدمت صهیونیسم در حال فعالیت هستند که تلاش می‌کنند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهند و چه بسا اگر سازمان ملل در آن زمان بر تجاوزگری رژیم بعث عراق صحه نمی‌گذاشت امروز رژیم صهیونیستی و ایادی آن حقیقت را در اذهان مردم جور دیگری جلوه می‌دادند.

وی اذعان داشت: همانگونه که امروز شاهد هستیم در قبال کشور سوریه و همچنین حزب‌الله لبنان چنین ترفندها و شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند و در حالی که سوریه مورد حمله و تهاجم گروه‌های تکفیری و معاند قرار گرفته اما رسانه‌های وابسته به صهیونیسم ارتش و نظام سوریه را مسبب جنگ‌های داخلی این کشور معرفی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در ادامه به 16 آذر و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان قشر متفکر و تحلیل‌گری هستند که در دوران ستم‌شاهی به روابط با انگلیس و آمریکا معترض شدند و توسط این رژیم پلید به خاک و خون کشیده شدند.

غبیشاوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: دانشجو موتور محرکه‌ و یک نیروی مهم و تأثیرگذار در عرصه سیاسی است که باید بسیار با بصیرت و آگاه باشد تا در عرصه‌های سیاسی از این قشر سوءاستفاده نشود.

وی اظهار داشت: قشر دانشجو طیفی استثنایی است که باید با حفظ روحیه انقلابی و افزودن بر دانش سیاسی خود نقش بسزایی در عرصه سیاست کشور داشته باشد. خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر در ادامه از تلاش‌های نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: این نیروی تلاش‌گر و مجاهد از آسایش و استراحت خود می‌گذرد تا مردم آسایش و امنیت داشته باشند. غبیشاوی تصریح کرد: هرچند ممکن است خلأهایی در تأمین امنیت شهرستان بندر ماهشهر وجود داشته باشد اما نیروی انتظامی این شهرستان تمام تلاش خود را به کار بسته که این مسئله جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.


امام جمعه هفتکل: دانشجویان انقلابی و روحانیت دو بال پیروزی انقلاب بوده‌اند

امام جمعه هفتکل، دانشجویان انقلابی و روحانیت را دو بال پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ دانست.
حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هفتکل که ظهر امروز در مسجد جامع حضرت حجت (عج) این شهر برگزار شد اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 دو بال داشت که دانشجویان انقلابی و روحانیت بوده‌اند.

وی افزود: البته رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و حضور مردم در راهپیمایی و صحنه‌های مختلف عوامل اصلی پیروزی این انقلاب بودند. خطیب جمعه هفتکل در ادامه به سالروز شهادت سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز عملیات نصر در هویزه اشاره کرد و گفت: این شهدای والامقام در 16 آذر سال 1359 به شهادت رسیده‌اند که پس از آن سالگرد شهادتشان، روز دانشجو نامگذاری شده است. این روحانی هفتکلی اظهار امیدواری کرد که دانشجویان‌‌ همان طور که در پیروزی انقلاب اسلامی دخیل بوده‌اند از این پس نیز از دست آوردهای انقلاب دفاع کنند.

وی در ادامه سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) در 19 آذر ماه سال 159 را گرامی داشت. خلیلی پیربلوط در ادامه به سالروز ولادت حضرت امام باقر (ع) اشاره و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در زمان حیات حضرت باقرالعلوم (ع) شکل گرفت و در زمان امام صادق (ع) گسترش یافت.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه هفتکل، ولادت باسعادت هفتمین امام شیعیان جهان حضرت امام موسی کاظم (ع) را تبریک گفت و یادآور شد: یکی از مهم‌ترین القاب این امام همام باب الحوائج است.
امام جمعه هفتکل در خطبه نخست نیز به تفسیر بخش‌های از دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع) پرداخت و با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم (ص) گفت: تقوی پیشه کنید که تمام خیرات در تقوای الهی نهفته است.


 خطیب جمعه شوش: باهوشیاری دانشجویان توطئه های دشمن نقش بر آب شده است
 امام جمعه موقت شوش با بیان اینکه باید به دانشگاه دانشگاه و دانشجویان توجه ویژه ای داشت افزود:با هوشیاری دانشجویان توطئه های دشمن نقش بر آب شده است.
 حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه های این هفته نماز جمعه شوش در مسجد جامع این شهر افزود: دشمنان نظام همواره تلاش می کنند با نفوذ در بدنه دانشگاه و با سو استفاده از احساسات پاک جوانان ، اهداف شوم خود را دنبال کنند.

وی گفت: بیداری دانشگاه و دانشجویان توانسته تمامی توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده و این بیداری را می توان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی از تسخیر لانه جاسوسی تا دفاع مقدس و مبارزه با جریان نفاق مشاهده نمود. وی افزود: دانشجویان مؤمن ، بسیجی و ولایت مدار ایران اسلامی با هوشیاری توطئه های شوم دشمن را خنثی کرده اند.

وی اظهار کرد:در جریان فتنه نیز دشمن تلاش کرد تا از دانشجویان استفاده ابزاری نموده اما بیداری و بصیرت جوانان دانشجو این توطئه ها را خنثی کرد.

امام جمعه موقت شوش افزود: امروز با لطف الهی، دانشجویان ایران اسلامی با صلابت و با تکیه بر قدرت و دانش علمی، فکری و اعتقادی خود در برابر دنیای استکبار ایستاده اند.

حجت الاسلام عفری گفت: پیشرفت علمی امروز ایران اسلامی مرهون تلاش علمی دانشجویان و دانشمندان متعهد این سرزمین است. وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) گفت: این امام همام پایه گذار انقلاب فرهنگی در زمان خود بود و شایسته است جوانان ما با مراجعه به احادیث و روایات این امام بزرگوار، با شأن و مقام ایشان بیشتر آشنا شوند.

وی با تاکید بر الگو گرفتن از اهل بیت (ع) افزود: تقوا و نورانیتی که در کلام و روایات اهل بیت (ع) وجود دارد، موجب هدایت جوانان به راهی بدون پشیمانی و اندوه خواهد شد. امام جمعه موقت شوش با اشاره به اینکه در 18 آذر رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ علیه ایران، شناخه شد،افزود: روشنگری در رابطه با دلایل تجاوز عراق به مرزهای ایران و حمایت امریکا و چندین کشور از رژیم بعث برای نسل امروز و آینده کشور ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار