شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۶۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در بودجه سال 93 پس از رایزنی‌های فراوان در توقف پروژه انتقال آب از کارون، برای این پروژه اعتبار کلانی در نظر گرفته و اجرای آن را نیز متوقف نکرده است.
سیدشریف حسینی دقایقی پیش در گفتگو با فارس اظهار کرد: دلیل ظلم مضاعفی که به خوزستان شده استعفا دادیم.

وی اضافه کرد: از طرفی در بحث انتقال آب در بودجه 93 پس از تحویل از رئیس جمهور به صحن علنی مجلس شاهد ظلم مضاعفی به استان خوزستان شدیم خوزستان در اعتبارات سال 93 به صورت حداقلی نیز دیده نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت یازدهم در بودجه سال 93 پس از رایزنی‌های فراوان برای توقف پروژه انتقال آب از کارون برای این پروژه اعتبار کلانی در نظر گرفته و اجرای آن را نیز متوقف نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر برای هزینه فروش فولاد خوزستان در بودجه سال 93 پروژه‌هایی مانند آزادراه تهران-شمال و متروی پرند را پیشنهاد کرده‌اند که این نشان از عدم توجه به محرومیت‌های خوزستان است.

حسینی همچنین عنوان کرد: خوزستان با ثروت کلانی که در اختیار دارد از تخصیص اعتبارات در بودجه 93 محروم شده است و به این دلیل وظیفه خود دانستیم تا با استعفای دسته جمعی نشان دهیم که نماینده‌های خوزستان در مجلس حضوری نمایشی دارند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حاج جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment هر دم از این باغ بری میرسد !!!
comment
حاج جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment به به . گل بود به سبزه نیز آراسته شد !!!
comment
قدرت الله صویفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment هر چه به سرمان بیاید حقمان است چون خود ما این به اصطلاح نمایندگان را به مجلس فرستادیم که حقوق از دست رفته مان را پس بگیرند که چنین شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار