شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
شوشان: مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با بیان اینکه برای نخستین بار در خوزستان بخش مستقل خبری علمی، فرهنگی و هنری برای شهروندان خوزستانی راه اندازی شد، گفت: این بخش خبری به مدت 15 دقیقه همه روزه از ساعت 19:45 از شبکه استانی سیمای خوزستان پخش می شود.
وی تصریح کرد: منظور از راه اندازی این بخش خبری را ترویج و ارتقای سطح فرهنگی، علمی و هنری جوانان و نوجوانان خوزستانی در این سه حوزه بیان کرد و افزود: با راه اندازی این بخش خبری شهروندان خوزستانی روزانه از آخرین اخبار مربوط به این حوزه ها آگاه خواهند شد.
رحیمی افزود: خوشبختانه تولیدات صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه مستند، تله فیلم و غیره تولیدات تأثیرگذار و پرمخاطبی ساخته شده است که برای تداوم اثربخشی آن نیازمند ظرفیت سازی بیشتر هستیم.
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: صدا و سیمای خوزستان دارای ظرفیت های مناسب و توانمندی های فرهنگی و هنری فراوانی است که می بایست برای حرکت به سمت فضای امید، تلاش و خود باوری گام های مهمی را بردارد.
این مقام مسوول همچنین با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز خوزستان سعی خواهد کرد که با تولید برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی با همکاری حوزه، دانشگاه و دیگر نخبگان استانی مخاطبان بیشتری را جذب کند، گفت: برنامه‌های امسال شبکه استانی مرکز خوزستان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، مذهبی و فرهنگی است و نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر خواهد شد.
رحیمی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف و برنامه های این شبکه استانی حرکت در مسیر شتاب توسعه و افزایش مشارکت های عمومی است، افزود: صدا وسیمای خوزستان با رویکرد معرفی تمامی ظرفیت های علمی، فرهنگی و هنری استان در انجام برنامه های فرهنگی و هنری اقدام به تولید برنامه با موضوعات مختلف در استان کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار