شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
رییس سازمان زنان حزب اسلامی کار
افسانه اقبال نیا در همایش حزب اسلامی کار با عنوان 'بررسی نقش احزاب در توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور' در اهواز افزود: با توجه به این که زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند این قشر نقش بزرگی در جامعه ایفا می کنند.
 رییس سازمان زنان حزب اسلامی کار و رییس اتحادیه معلمان مدارس آزاد گفت: توسعه پایدار نیازمند مشارکت بانوان است.

به گزارش ایرنا افسانه اقبال نیا شامگاه پنجشنبه در همایش حزب اسلامی کار با عنوان 'بررسی نقش احزاب در توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور' در اهواز افزود: با توجه به این که زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند این قشر نقش بزرگی در جامعه ایفا می کنند.

وی اضافه کرد: اگر به زنان اجازه فعالیت در بخش های صنعتی داده نمی شود با توجه به نقشی که در خانه دارند می توانند در ابعاد آموزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اثرگذار باشند.

وی اضافه کرد: اگر بستر مناسبی برای تربیت فرزندان و آموزش آنها ایجاد شود از درون همین خانواده ها افراد اثرگذار به جامعه تحویل داده می شوند.

اقبال نیا گفت: در دولت تدبیر و امید فضا برای کار بانوان فراهم شده و در دولت گذشته هم این فضا ایجاد شد اما دستمان کمی بسته بود.

وی همچنین از تشکیل سازمان زنان حزب اسلامی کار در استان های کشور خبر داد و گفت: انتخابات خوبی پیش رو داریم و امید است زنان توانمندی به مجلس راه یابند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار