اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۹۱۸
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
متاسفانه سازمان​ها و ادارات ما هيچ وقت از يك نقشه راه معين براي استقرار استفاده نكرده ​اند. مشكل ديگر ما مهمانسراهاي ادارات است كه به آفتي براي استان تبديل شده ​اند، این مهمانسراها اجازه ساخت هتل را نمي​ دهند.
استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم كاهش تعداد تلفات جاده ​اي در استان خوزستان گفت: در يك حادثه در برابر كساني كه حادثه را ايجاد مي‌كنند و در برابر كساني كه در آن حادثه دچار مشكلاتي مي شوند، وظيفه داريم.
 
به گزارش ایسنا، عبدالحسن مقتدايي در جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل و ترافيك استان که امروز (5 خرداد ماه) برگزار شد، اظهار كرد: هميشه عامل ايجاد حادثه، نبود امكانات و محدوديت امكانات نيست بلكه بخش عظيم آن به عدم شناخت و عدم توجه برمي​گردد كه بايد از طريق آموزش به رفع آن توجه شود.
 
وی با اشاره به لزوم آناليز عملكرد مديريتي در جهت کاهش تلفات جاده‌ای عنوان كرد: با توجه به این که خوزستان در سال 93رتبه اول کاهش تعداد تلفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است، بايد ببينيم چه کاری کرده‌ایم که این امر تحقق یافته است و سرمايه بيشتر را به روي آن کار متمركز كنيم. البته بايد به اين نكته هم توجه كنيم كه آمار كشته​ها هيچ وقت به صفر نمي​رسد چراكه بسياري از تصادفات مربوط به اشتباه خود رانندگان و خواب ​آلودگي آنان است.
 
مقتدایی با اشاره به حل معضل ترافيك در نقاط پرترافيك استان خوزستان به ويژه شهر اهواز گفت: بايد در مناطق پرترافيك از ظرفيت پاركينگ ادارات، مداس و مكان​هايي كه در زمان‌های غير اداري بلااستفاده هستند، استفاده شود. البته اين طرح خيلي وقت پيش داده شده اما هنوز گزارشی از اجرای آن دريافت نكرده‌ايم و مشخص نشده است كه چقدر این روش توانسته بر ترافيك تاثيرگذار باشد. شهرداری بايد نقاط پرترافيك را شناسايي كند و همچنین اگر از سوي مدارس و ادارات همكاري نشود ما بر اساس مصوبات آن​ها را ملزم به همكاري مي‌كنیم. همچنین در بعضي نقاط بخش خصوصي دارای پاركينگ‌هایی است که در بعضي مواقع خالي هستند و مي‌توان از آن استفاده كرد.
 
استاندار خوزستان درباره موضوع آموزش ترافيك گفت: 1600 مسئول را  آموزش داديم اما فاز بعدي چيست؟ كساني كه مسئول امر ترافيك هستند، آموزش دیده‌اند اما بايد نتيجه اين آموزش در حيطه عمل و فعاليت نيز مشخص شود.

وی درباره چگونگي خارج كردن بار ترافيكي از بعضي نقاط شهر اهواز گفت: متاسفانه سازمان​ها و ادارات ما هيچ وقت از يك نقشه راه معين براي استقرار استفاده نكرده​اند. مشكل ديگر ما مهمانسراهاي ادارات است كه به آفتي براي استان تبديل شده​اند، این مهمانسراها اجازه ساخت هتل را نمي​دهند.
 
مقتدايی ادامه داد: وقتي مهمانسرا وجود دارد به جاي اين كه گردشگر به سمت هتل هدايت شود به  مهمانسرا مي​رود در حالی که انتخاب هتل به صرفه​تر است و هزينه رفتن به مهمانسرا بسيار بيشتر از هتل خواهد بود. متاسفانه براي حل اين مشكل دستگاه​ها مقاومت كردند.
 
وی با اشاره به محل استقرار ادارات در منطقه کیانپارس گفت: جاي هيچ اداره​اي در منطقه كيانپارس نيست. وجود همين ادارات در كيانپارس معضل اصلي ترافیک ما است. برای حل این مشکل بايد يك بررسي جامع صورت بگيرد و نقشه راه مشخص تا از آن تبعيت شود.
 
استاندار خوزستان بيان كرد: مشكل ما اين است كه حتي اگر اداره​اي را از كيانپارس برداريم باز همان نقطه توسط ادارت ديگر اشغال مي​شود. به عنوان مثال زمين سازمان جهاد كشاورزي وقتي در امانيه بود تكه تكه شد و بخش​هاي ديگر به جای آن آمدند. يا مثلا اگر ديوان محاسبات از كيانپارس مي​رود بايد براي جاي قبلي آن طرحي ارايه شود.
 
وی با اشاره به ايجاد طرح​هاي كوتاه​مدت براي حل مشكل ترافيكي گفت: راهنمايي و رانندگي و شهرداري بايد براي اجرای طرحی كوتاه‌مدت مشورت كنند و با روش​هايی مانند افزايش قيمت​هاي پاركينگ​هاي كيانپارس، محدوديت ترافيكي و غيره مشكل ترافيك منطقه را حل كنند. بايد شرایطی فراهم شود که انگيزه مراجعه به اين منطقه كم شود.
 
مقتدایی درباره پزشكاني كه در منطقه کیانپارس مطب دارند و حاضر به جابه‌جایی نیستند، گفت: وجود مطب پزشکان از دلایل مهم ترافیک در کیانپارس است. اگر پزشكان قرار است خدمت كنند بايد با ما همراه شوند. قدرت اجرايي كه در دست ما است نبايد بي​ارزش شود و در این زمینه همه اختيارات در دست ما است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۷
comment
comment
اهوازى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
1
7
comment واقعا هم براى ساكنين منطقه وضعيت بد شده هم ترافيك و اتلاف وقت زيادى داره براى ساير شهروندان داره و اصلا منطقى نيست همه چيز تو يك منطقه باشه حتما اين مسأله رو پيگيرى كنيد
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
2
5
comment ....بر اساس چه قانونی باید از کیانپارس بروند?مگر شما قانونگذار هستید? البته مشکل از حوزه ... که یه متخصص باتجربه نداره و ...
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
comment کاملا حرف استاندار محترم درسته کیانپارس یک منطقه مسکونی است بهتر است منطقه ای در کیانشهر به این امر اختصاص یابد و متناسب با کارکرد طراحی و ساخته شود
comment
مالک حیاتی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
comment
comment ایشان بر اساس همان قانونی می گویند باید از کیانپارس بروندکه پزشکان محترم بر اساس آن در کیانپارس جمع شده اند و همه مردم استان باید خدمت آنها برسند.
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
6
comment ایشان قبلا در مورد قلیلن فروشها هم حرفهای مشابهی زده اند.و نتیجه امروز واضح و مبرهن است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment درود بر مقتدايي كه همه ضعف هاي شهري رو زير نظر داره
comment
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment زدن این حرفها دردی را دوا نمی کند، مگر با امر و نهی می توان به پزشکی که ملک شخصی دراد گفت که جابجا بشود. دولت و آقای استاندار اگر خیلی قصد اصلاح دارند یک پارکینگ خوب در کیانپارس درست کنند. به ادارات دولتی که تحت امرشان هستند برای اصلاح وضع فاضلاب و آب و گاز و برق و ... نهیب بزنند وگرنه هیچ کجای دنیا بخش خصوصی را نمی توان مجبور به کاری کرد که در قانون دیده نشده.
comment
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment کیانپارس شده محله ی ادارات و مطب های دکتر، اهواز دیگربالا شهر نداره ،
یک محله در اهواز نداریم که استاندارد های لازم را داشته باشه ، جز کیت بوستان و محله کوی نفت، که استانداردهای یک محله ی خوب را دارا هستن .
اگر در شهر ، قانونی در ساخت و ساز، و مکان یابی ادارات و مدرسه ها و مطب پزشکان و بازارها ... اجرا میشد اکنون با چنین بی نظمی ها که چهره ی شهر را زشت و شلوغ در هم برهم کرده مواجه نبودیم. این مشکلات زمانی برطرف میشود که قانونی نوشته شود و اجرا شود.
comment
علی حاجتی شیمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment باسلام خدمت استانداردوتشکرازپیگیریهای ایشان پیشنهادمیگردد مثل شهراصفهان دریکی ازنقاط اهوازمثلا بلوارگلستان مجتمع اداری احداث گردد وتمام ادارات به آن مکان منتقل گردنند تاهم بخشی ازمشکل ترافیک حل شودوهم شهروندان راحتتربه ادارات دسترسی پیداکنند.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment از استاندار و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس تقاضا دارم که به مشکلات مالی باشگاه فولاد توجه جدی داشته باشند؛ متاسفانه در روزهای اخیر خبرهای بسیار ناامیدکننده ای از این باشگاه بزرگ مردمی شنیده میشود که موجب نگرانی شدید هواداران شده است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment خدا رحمت کند پدر استاندار محترم و دلسوز و فعال استان خوزستان را . خداوند سلامتی و توفیق به ایشان عنایت فرماید
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
1
comment واقعا گل فرمایش کردید اقا داوود جناب استاندار و مدیران مدبرش دست روی هر جا گذاشتند بدتر شد.ایشان صراحتا بر برچیدن قلیان های سیار شهر اهواز صحبت داشتن الان در همین کیانپارس چهار تا قلیان فروشی بزرگ افتتاح شد...البته با چند ساختمان پزشکی بزرگی که در دست اقدام است در کیانپارس که قطعا جناب استاندار هم دیدند و ماکین انها را می شناسند این قضیه هم حتما حتما اجرا خواهد شد.......بابا بخدا خسته شدیم از این شعار ها/.
comment
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment بنک دارها رفتن؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
comment
0
0
comment دمت گرم دکتر گل گفتی همه دکترها بایدیک جابشوندمانندبنکداران
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
comment
0
0
comment اتفاقن صحبت مقتداييدر خصوص جابجايي پزشکان بسيار صحيح است.مردم براي ويزيت يک متخصص از گلستان وساير نقاط به نادري و کيانپارس هجوم مياورند.در حاليکه در هيچ کلان شهري اينطور نيست
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
comment
0
0
comment اجبار به زدن و یا نزدن مطب در یک مکان مشابه اینست که بگویند شما در این نقطه میتوانی خانه داشته باشی و در این نقاط نمیتوانی زندگی کنی!پس زیر سوال بردن قانون اساسی است اینکار.اهواز طرح جامع شهری دارد و بعضی از نقاط کاربری تجاری مثل بلوار اصلی چمران دارند،چطور میتوانید بگویید این نقطه که کاربری تجاری دارد شما حق ندارید باشید!!
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
comment
0
0
comment سلام استاندار محترم اگه خود پرداز بخواهی کیانپارس . اگه بانک بخهواهی کیانپاس اگه امنیت بخواهی کیانپارس اگه دکتر بخواهی کیانپارس اگه میوه بخواهی کیانپارس اگه داروخانه بخواهی کیانپارس اگه راهنمایی و رانندگی بخواهی کیانپارس اگه بهداشت بخواهی کیانپارس اگه چراغ قرمز بخواهی کیانپارس و....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار