اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
شهردار اهواز:
سپاه امکانات لازم را براي تسريع و بهره برداري از اين پروژه در اختيار شهرداري قرار مي دهد.
 جلسه بررسي آخرين وضعيت پروژه تقاطع غير هم سطح ولايت با حضور فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا و شهردار اهواز، معاونين و اعضاي شوراي اسلامي شهر اهواز در محل قرارگاه مقدم جنوب برگزار شد.

شهردار اهواز در اين نشست که با بازديد از مراحل اجرايي اين پروژه همراه بود، توضيح داد: عمليات اجرايي احداث تقاطع غير هم سطح ولايت و ادامه مسير اتصالي پل به کوي رمضان، پس از سال ها بلاتکليفي و وقفه با همکاري جهادي قرارگاه مقدم جنوب کربلا و مساعدت فرماندهي محترم اين قرارگاه سردار احمد خادم سيدالشهدا، با سرعت خوبي هم در قسمت پروژه پل ولايت و هم در قسمت برش کوه گلف در حال انجام است.

موسوي از پيشرفت فيزيکي عمليات برش کوه گلف ابراز رضايت کرد و گفت: سپاه همکاري بسيار خوب و قابل تقديري در اين پروژه که نقش مهمي در توسعه متوازن و محروميت زدايي در شهر اهواز دارد، داشته است و عمليات شکافت کوه با پيشرفتي در حدود 25 درصد در حال انجام است و با توجه به طول 905 متري کار در مقطع کوه، خواهان تسريع و اتمام اين عمليات تا پايان سال جاري هستيم.

وي اذعان کرد: لوپ شرقي پل و تقاطع با عقب رفتن ديوار قرارگاه و لوپ جنوب غربي نيز با همکاري قرارگاه معراج به سرانجام خواهد رسيد.

سيد خلف موسوي افزود: کريدور پل پنجم اهواز يکي از مهم ترين محورهاي مواصلاتي در شهر مي باشد که با اتصال جاده ماهشهر به جاده خرمشهر نقش مهمي در کاهش ترافيک درون شهري خواهد داشت.

شهردار اهواز گفت: علي رغم همه مشکلاتي که در راه عمليات اجرايي پروژه هاي بزرگ عمراني در شهر وجود دارد مانند تاسيسات متعدد زير زميني، کاهش بودجه و رکود اقتصادي، معارضين و عدم استحکام مناسب طبيعي زمين؛ با بهره برداري از روگذر جواد الائمه، زير گذر شريعتي و ادامه تقاطع غير هم سطح ولايت، وضعيت حمل و نقل درون شهري در اهواز به نقطه مطلوبي خواهد رسيد. 

 سيد خلف موسوي گفت: با تکميل تقاطع غير هم سطح ولايت و عبور آن از ميان کوه هاي گلف، رينگ ترافيکي شهر در قسمت شرقي به اتمام خواهد رسيد و مناطق مسکوني مجاور اين پروژه به مناطق غربي بدون عبور از گذرهاي پرترافيک ميدان شهيد بندرو بلوار پاسداران و بلوار آيت الله بهبهاني، متصل مي شوند.

شهردار اهواز در پايان، توسعه شهر اهواز را منوط به همکاري هاي بين بخشي دستگاه ها، نهادها و شرکت ها و صنايع مستقر در شهر دانست و خاطرنشان ساخت: پروژه تقاطع غير هم سطح ولايت نمونه همکاري جهادي بين بخشي با هدف رفع مشکلات شهر است که در آن شاهد مساعدت خوب شرکت ملي نفت و سپاه با شهرداري بوديم که اگر اين گونه همکاري ها ادامه داشته باشد به شهري توسعه يافته خواهيم رسيد.

سردار احمد خادم سيد الشهدا در ادامه اين نشست گفت: عمليات شکافت کوه گلف و تقاطع غير هم سطح ولايت، يکي از پروژه هاي مهم و بزرگ عمراني در سطح شهر اهواز است.

فرمانده قرارگاه مقدم جنوب کربلا در پايان اظهار داشت: سپاه براي اجرا و اتمام اين پروژه که نقش مهمي در ايجاد رفاه و توسعه شهر دارد، تمام قد ايستاده است و همه امکانات لازم را براي تسريع و بهره برداري از اين پروژه در اختيار شهرداري قرار مي دهد.

در ادامه اين نشست حجه الاسلام والمسلمين کاظم سواري، مهندس حسين حيدري، سردار علي ناصري و مهندس احمد باورصاد از اعضاي شوراي اسلامي چهارم شهر اهواز، ضمن تقدير از همکاري و تلاش هاي سپاه در اجراي اين پروژه، نکات لازم در خصوص تسريع در عمليات اجرايي و توجه به کيفيت اجراي اين پروژه را مطرح کردند.






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
comment
2
3
comment با سلام
اي كاش بجاي ترانشه برداري و اعمال هزينه هاي گزاف بفكر ايجاد تونل بوديد تا بر صرف هزينه كمتر زيبايي بيشتري بهمراه داشته باشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
comment
2
1
comment فایده تونل زدن چیه ؟ تونل هم که باید حفاری بشه و استحکامات بیشتری ایجادبشه.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
comment
2
0
comment اولامیشه پروژه ملی دوما تا15سال دیگه هم تموم نمیشه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
comment
0
0
comment حتما محاسبات مالی صورت گرفته و این روش به صرفه تر بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار