اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
عماد بیان کرد: به ویژه در بحث نمایندگی با تدیبر،باید شایستگانی را انتخاب کنیم که بتوانند ازفرصت های ایجاد شده پس از برجام و سایر موقعیت ها در راستای خدمت به مردم نجیب خوزستان نهایت بهره را ببریم. و از سختی های ایام تحریم و سربلند بیرون بیاییم و تنش با قدرت های زورگو را تعدیل کنیم.
 معاون سابق استاندار خوزستان گفت: باید همیشه یادمان بماند که وکالت مردم ، مسئولیتی بسیار سنگین و و سخت است.

 علی عماد پس از حضور در گلزار شهدای اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف از حضور خود در این مکان مقدس اظهار کرد: برای آنکه فرهنگ ایثار و مقاومت و استقامت را به طور مستمر در خودمان پویاتر کنیم و بدانیم که همیشه مدیون شهدا و خانواده های سرفراز شهدا هستیم و آنها را هیچگاه فراموش نکرده و نمی کنیم. وی افزود: در این مکان مقدس حضور یافتیم تا همیشه یادمان بماند که نمایندگی مردم شریف خوزستان که مشهد شهیدان سرافزار دفاع مقدس می باشد، بسیار مسئولیت سنگین و متعهدانه تر است.

 معاون سابق استاندار خوزستان تصریح کرد: خون مطهر شهیدان ریشه و اساس فرهنگ مقاومت است،همانگونه که نشست با قدرت های بزرگ جهانی عامل اصلی موفقیت بوده است. عماد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تأسی از ایثارگری شهدای گرانقدر و با پشتیبانی ملت فهیم از آزمون سخت انتخاب سربلند بیرون بیاییمچون همیشه در برابر مردم مسئولیت داریم و این مسئولیت بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

 وی بیان کرد: به ویژه در بحث نمایندگی با تدیبر،باید شایستگانی را انتخاب کنیم که بتوانند ازفرصت های ایجاد شده پس از برجام و سایر موقعیت ها در راستای خدمت به مردم نجیب خوزستان نهایت بهره را ببریم. و از سختی های ایام تحریم و سربلند بیرون بیاییم و تنش با قدرت های زورگو را تعدیل کنیم.

معاون سابق استاندار خوزستان پس از حضور در گلزار شهدای اهواز و ادای احترام به شهدای سرفراز به فرمانداری اهواز رفت و با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان از حوزه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
comment
2
1
comment درود خدا بر فرزند خوزستان كه٣٥ تو استان بودو از استان بيرون نزد
comment
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
comment
2
1
comment درود خدا بر فرزند خوزستان كه٣٥ تو استان بودو از استان بيرون نزد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار