شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
دکتر امیدوار رضایی با نزدیک شدن اتمام فرصت ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دکتر امیدوار رضایی طی بیانیه ای، رسماً اعلام نمود که قصد کاندیداتوری ندارد.
مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، منتخب شما در مجلس دهم مورد حمایت بنده به عنوان فرزند کوچک شما خواهد بود.

به گزارش لالی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر امیدوار رضایی با نزدیک شدن اتمام فرصت ثبت نام داوطلبین شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دکتر امیدوار رضایی طی بیانیه ای، رسماً اعلام نمود که قصد کاندیداتوری ندارد. متن این بیانیه بدین شرح است:

ایل جلیل بختیاری، مردم عزیز و صبور شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، همشهری های غیرتمند، به عنوان فرزند و خادم شما مردم شهیدپرور و بزرگوار، از اینکه در چهار دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پس از آن بارها اینجانب را مورد لطف و محبت قرار دادید شکرگزار و قدردان هستم و از اینکه در چندماه اخیر بارها برای حضور مجدد بنده در عرصه انتخابات دعوت به عمل آوردید تشکر می نمایم و همیشه در خدمت مردم بوده و خواهم بود.

علی رغم اینکه بارها شفاهاً اعلام نمودم که بنده قصد کاندیداتوری ندارم،  بدینوسیله اعلام می دارم که بنده به دلایل متعددی که بعضی از آنها را مردم آگاه و غیرتمند منطقه در دوره های انتخابات گذشته می دانند و نیز بعضی دلایل دیگر، که هم اکنون مصلحت نمی دانم و انشاءالله در فرصت مناسب روشن خواهد شد، قصد کاندیداتوری و داوطلبی برای نمایندگی مجلس را ندارم و امیدوارم ملت بزرگوار با حضور پرشور و آگاهانه خود در  شرایط حساس کشور و منطقه در هفتم اسفندماه در انتخابات شرکت نمایند و از میان داوطلبین هر کس را به تشخیص خود دلسوزتر، صادق تر، شایسته تر و تواناتر در جهت احقاق حق مردم و دفاع از منافع ملی و منطقه ای می دانند انتخاب نمایند. بدیهی است منتخب ملت و مردم بزرگوار شهرها و منطقه مورد حمایت بنده به عنوان فرزند کوچک شما خواهد بود.

والسلام
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
comment
2
2
comment مرحبا بارك الله به اين إنسان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
comment
0
0
comment دکتر امیدوار همیشه حامی شهرش خواهد بود . علت انصراف هم مشغله زیاد و تعدد سمتهای ایشون هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار