شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۴۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
تخریب های سازمان یافته و حرکت در جهت تنش های قومی در آستانه انتخابات
آگاهی از چنین پشتوانه مردمی ، بار دیگر و در انتخابات مجلس دهم ، غرض ورزان و آنانکه منافع شان به خطر افتاده را به تکاپور انداخته و اینبار با برگ قومیت و حرکت در مسیر تنش قومی ، به تخریب های سازمان یافته روی آورده اند

شوشان: مولانا به خوبی غرض و غرض ورزان را توصیف کرده و کوس رسوایی شان را نواخته است ، آنجا که می گوید: "چون غرض آمد هنر پوشیده شد...” و صدالبته ، هر جا غرض وارد شود ، منطق رخت بر می بندد و جهالت بر جای آن می نشیند.

در چنین شرایطی ، غرض ورزان برای نیل به اغراض خویش و تحقق آمال های بر باد رفته ، از هیچ نیرنگی فروگذار نمی کنند و آنچنان در این امر - در تخریب دیگری - مصرّاند که از درنوردیدن مرزهای اخلاق و جوانمردی نیز باکی ندارند و در این بین ، مترصدند کلامی از دهانی برخیزد و جمله ای نگاشته شود تا با وارونه جلوه دادن واقعیت ها ، براساس حرکتی از پیش تعیین شده ، رقیب را از پای در آورند.

این قبیل تهمت ها و تخریب ها ، در هنگامه ی انتخابات بیش از پیش عیان می شود و تنها استنباطی که می توان از آن کرد، گل آلود کردن فضا با تیغ افترا ، برای نیل به اغراض است اما بی خبر از آنند که همیشه محاسبات و معادلات شان نتیجه عکس داده است. یک نمونه از آن ، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که با همه کارشکنی ها و تهمت ها ، آدینه ای ماندگار در تاریخ انتخابات اهواز با بیش از 200 هزار رای رقم خورد.

آگاهی از چنین پشتوانه مردمی ، بار دیگر و در انتخابات مجلس دهم ، غرض ورزان و آنانکه منافع شان به خطر افتاده را به تکاپور انداخته و اینبار با برگ قومیت و حرکت در مسیر تنش قومی ، به تخریب های سازمان یافته روی آورده اند که در همان بدو امر ، با انتشار فیلم اصلی و مصاحبه ، اقدام شان ابتر ماند.

حتا اگر فیلمی هم در دست نبود و مصاحبه ای هم در کار نبود، صرفا اندکی آشنایی با مواضع سید شریف حسینی در هشت سال نمایندگی مردم ، از دروغ پردازی ها و تفرقه افکنی های قومی عده ای پرده بر می دارد و نشان می دهد که تاکید بر اتحاد و اجماع بین قومی ، همواره کلید واژه مصاحبه های این نماینده اهواز بوده است.

بی هیچ توضیح دیگر ، متن مصاحبه و فیلم اصلی گفته های سید شریف حسینی در روز ثبت نام ، در ذیل می آید ؛ تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...

* انتخابات جشن وحدت ملي و تبلور همبستگي در وسعت ٧٥ ميليون ايراني است بنابراين هر اقدام تفرقه افكنانه در راستاي اهداف دشمنان است كه خواهان كاهش حضور حداكثري مردم پاي صندوق هاي راي هستند.

*بزرگترين افتخار من اجماع بين قومي است كه همواره با حضور بنده رخ داده است چرا كه برادران و خواهران خوزستاني خود را از هر قوم و منطقه اي چون جان خود مي دانم و هيچ گاه خود را اسير اين مرزبندي ها نكرده ام.

*محروميت خوزستان و شهر اهواز رنگ قومي ندارد فلذا با اتحاد فراقومي و غير جناحي است كه مي توان راه ناهموار و سنگلاخ توسعه را طي كرد.

* اين تخريب ها در عزم و اراده بنده خللي وارد نمي آورد، همه بدانند سيد شريف فرزند خوزستان است و خود را متعلق به همه اقوام و مناطق خوزستان مي داند و پيوندي كه با جان و خون بسته شده است گسستني نيست.



دانلود فیلم مصاحبه سید شریف نماینده مردم اهواز در روز ثبت نام


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
comment
2
21
comment شیوه جالبی برای تبلیغ بود!!!!!!
اولین رسالت روزنامه نگاری رعایت اصل بی طرفی است که شوشان این اصل را رعایت نکرد.
comment
محمدی
|
United States
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
comment
4
17
comment شوشان نباید برای نماینده ای خاص تبلیغ کند آقای سید شریف و 17 نماینده دیگر برای استان چکار خاصی انجام دادند استانی که بیشتر منابع زمینی و زیرزمینی داراست بیشترین نرخ بیکاری داره ودر محرومیت کامل بسر میبره خدا پدر دکتر مقتدایی بیامرزه که یه تکونی به استانمون داد مابقی آقایون بفکر خودشون هستند وسلام اون از کارون و سرچشمه هاش اون ازکرخه و هور هویزه اون از زهره و مارون هور شادگان یا آبادان نزدیک انتخابات شد آقایون تازه یادشون اومد که صحبت کنند غیرت بریزن برون چی اهواز به کلان شهر رفته کلان شهر یعنی اصفهان یعنی تبریز نه دهاتی مثل اهواز که هنوز یه جاده کمربندی نداره یه پل زیر گذر و رو گذر واسه حل مشکل ترافیک نداره
پاسخ ها
comment
بهرامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
comment
comment بقیه نمایندها رو نمی دونم ولی سید شریف تنها بلندگوی اهواز در مجلس بود برادر
comment
غلامرضا نجفی سولاری اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
comment
11
5
comment سلام
اتفاقا سید شریف عزیز بلافاصله پس از شنیدن ماجرا با بیانیه ای شدیدا مراتب را تکذیب کردند و الحق با واکنش مناسب ماجرای برنامه ریزی شده نقش بر آب شد .
ضمنا عده زیادی از دوستان و همراهان سید شریف غیر عرب هستند
و در همه اقوام عرب بختیاری و ... جایگاه خودشان را دارند ...
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
comment
2
14
comment واقعاً برای یک روزنامه با رسالت خطیر خبری که با امانت سر و کار داره؛ خیلی زشت و زننده است که از تریبون مردمی برای یک نماینده تبلیغ کند. سید شریف حسینی، ناصر سودانی و سید شکر خدا موسوی، نمایندگان اهواز در این دوره عملکردی بسیار ضعیف از خود نشان دادند و حوادث ریزگردهای سال قبل که به تعطیلی چند باره ادارات و مدارس و نهایتاً مهاجرت شهروندان انجامید، دلیل قوی و قاطعی بر عملکرد آنان بود.
شوشان، این رسالت خطیر رو جدی بگیر.
comment
مظلوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
comment
0
8
comment باسلام خدمت شما بزرگواران سایت اطلاع رسانی شوشان، از شما ممنونم که نگذاشتید اراجیفی که موجب تقویت فتنه اختلاف بین مردم خوب خوزستان شود تقویت شود. اما از آقا سید شریف حسینی بپرسید بد نیست کارنامه ای از پیگیریهای انجام شده در دوره نمایندگیتان ارائه دهید تا روشن شود واقعاً خدمت نموده اید در این بارندگی ضعف مدیریت حاکم شهری و استانی به خوبی مشخص گردید همه دم از اعتبار میلیاردی می زنند که برای برطرف نمودن این معضل برای شهر اهواز نیاز است اما کسی نمی پرسد شما که پرسنل و ماشین آلات و هزنیه می کنید اگر با نیروی انسانی موجود همین شبکه فاضلاب پر از رسوب را روزانه لایروبی می کردید این واجعه رخ نمی داد راستی از خود پرسیده اید این همه آیتم که در قبوض آب برای آبونمان فاضلاب و آب تصفیه نشده که مردم پرداخت می کنند بایت چیست چرا هیچ نماینده ای این موضوعات را پیگیری نمی کند راستی از وضع نابهنجار ادارات استان خبر دارید بابا مشکل اعتبار و بودجه نیست مشکل مدیران ناکارآمدی هستند که کسی بر کار آنان نظارت ندارد؟ خدا خودش به فریاد مردم خوزستان برسد ظاهراً امثال سید شریف حسینی دغدغه ای جز کسب رأی مجدد ندارند.
پاسخ ها
comment
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
comment
comment خدا پدر مادرت رو بیامرزه
comment
یا حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
comment
1
6
comment شوشان منافع هم حدی داره
خودتان میدانید مردم خوزستان برای سید شریف کم نذاشتن
اما چه سود
حضور نمایندگان تکراری خوزستان بزرگترین ضربه به استانه
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
comment
0
0
comment رای ما دکتر محمد بن یاسین (بالدی) دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی و اقتصادی که از مهمترین رویه های ایشان رونق اقتصادی مجهول در استان خوزستان و شهر اهواز است
comment
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment نامه ای خطاب به نامزدهای انتخابات دهمین دوری مجلس شورای اسلامی که در زمان مجلس نهم معطل مانده است ودر بلا تکلیفی بسر می بردا مید است که شعار انتخاباتی شماعزیران قراربگیرد وبه درستی انجام شود جهت رضای خداوند تبارک تعالی و پیروزی شما عزیزان در این عر صه مهم مارا از شیر مرغ بودن رها کنید {نامه ای (طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری )که سه سال است پشت درهای بسته مجلس خبری ازش نسیت و بلا تکلیف است } نامه ای به کلیه نمایندگان محترم مردم در سراسر کشور باعرض سلام خسته نباشیدخداقوت نمایندگان محترم مردم در خانه ملت طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی روز چهارشنبه مورخ۱۳۹۲/۹/۲۰به تصویب نمایند گان محترم مجلس رسید و طرح مذکور فوریت دارشد وطی شماره ۱۶۲اعلام وصول گردیید و توسط رئیس جلسه وقت جناب آقای دکتر محمدرضا باهنر به کمسیون اجتماعی مجلس ارجاع گردید جهت بررسی لذا در مورخ ۱۳۹۴/۳/۳۱نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس جناب آقای عمران علی محمدی در رسانه های خبری اعلام کرد که کمسیون اجتماعی مجلس طر ح تبد یل وضعیت نیروهای رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری تصویب کرد و طرح مذکور در روزهای آیند ه به صحن علنی مجلس خواهد آمد و آقای عمران علی محمدی عنوان کرد دولت مخالف این طرح نسیت چون بار مالی برای دولت ندارد نیروهای رسمی کار گری در بدنه دستگاه دولتی در حا ل انجام کار هستند از رئیس محترم مجلس از کلیه طراحان طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از رئیس محترم کمسیون اجتماعی مجلس از کلیه نماینده گان محترم سراسر کشور در مجلس شورای اسلامی عاجزانه خواستاریم طرح مذکور به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاورند و بارای موافق (مثبت)طرح مذکور در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسانیدجهت رضای خداوند تبارک تعالی ما کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از هر دو قانون استخدامی محروم هستیم نه تابع قانون کار هستیم نه قانون خدمات کشور ضرب المثل معروف شتر مرغ قبلااز همکاری شما صادق ترین افراد کمال تقدیر تشکر داریم جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
comment
0
1
comment این یک نوع تبلیغ است ولی دیگر مردم بیدارند امسال سال تغییراست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار