اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
شوشان: 9 مرد مسلح پس از حمله به خانه مرد داغدار در آبادان، میهمانان عزادار را به گلوله بستند. ضاربان که با این خانواده اختلاف داشتند، با کلاشنیکف و تفنگ شکاری به سوی میهمانان شلیک کرده و 3 نفر را مجروح کردند.

 ساعت 12 و 30 دقیقه سه‌شنبه 4 خرداد امسال مأموران پلیس در جریان تیراندازی خونین در خانه یکی از جوانان طایفه‌ای در منطقه «طیب» آبادان قرار گرفتند، بلافاصله نیز مأموران کلانتری 13 شهری آبادان به محل اعزام شدند.

به گفته شاهدان پس از پایان مراسم خاکسپاری، میهمانان عزادار در خانه مرحوم جمع شده بودند که ناگهان 9 مرد مسلح وارد شده و بدون هیچ حرفی حاضران را به رگبار گلوله بستند. این افراد که از قبل با خانواده مرحوم اختلاف داشتند در این تیراندازی 3 مرد را از ناحیه سر، سینه و صورت هدف قرار داده و متواری شدند. 3 مجروح حادثه که در وضعیت وخیمی قرار داشتند به بیمارستان انتقال داده شدند اما با وجود تلاش پزشکان در وضعیت خوبی قرار ندارند.

از سوی دیگر مأموران پلیس در فاصله کوتاهی، موفق به شناسایی یکی از ضاربان شدند. پس از کشف سلاح کلاشنیکف، وی لب به اعتراف گشود. در حال حاضر نیز تیم تحقیق پلیس امنیت در تعقیب عاملان فراری این پرونده هستند.

از سوی دیگر ساعاتی پس از تیراندازی در محله طیب آبادان، مأموران ایستگاه 12 کوی قدس این شهر نیز در جریان حمله دو مرد مسلح به خانه یکی از شهروندان قرار گرفتند. صاحبخانه که ضاربان را شناسایی کرده بود مدعی شد از مدتی قبل با شماری از بستگان خود اختلاف پیدا کرده و احتمال می‌دهد این افراد برای زهرچشم گرفتن از او، خانه‌اش را به گلوله بسته‌اند که تحقیقات در این‌باره نیز ادامه دارد.

سرهنگ تقی‌زاده فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آبادان درباره برنامه پلیس برای کنترل اینگونه حوادث گفت: با افزایش آمار تیراندازی‌ها در آبادان بزودی شورایی با عنوان شورای مبارزه با تیراندازی در پلیس آغاز به کار می‌کند، بنابراین امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب بتوانیم این معضل را تحت کنترل درآوریم. وی افزود: به طور قطع با کسانی که در آسایش و آرامش شهروندان اختلال ایجاد کنند بشدت برخورد خواهد شد.

ایران

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
comment
0
0
comment سلام . حتما با وجود این فرماندار [...]موفق می شوید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار