شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

شوشان : سمینار آموزشی شاد باشید و ثروتمند شوید 23 تیرماه با حضور دکتر محمود معظمی در اهواز برگزار خواهد شد.

این سمینار که با تلاش موسسه فرهنگی آموزشی پویش برگزار میشود راه کارهایی را در زمینه مهارت‌های اساسی موفقیت‌های اقتصادی، فردی، خانوادگی و کسب‌وکار در هزاره سوم را به‌طور آسان، خوش‌آیند و توام با شادمانی و لذت خواهد آموخت.

امین القاسی زاده مدیر موسسه آموزشی ، فرهنگی پویش هدف از برگزاری این سمینار را شناخت راه هایی برای زندگی بهتر و لذت بردن از انسان بودن دانست و گفت: باید تلاش کنیم به دیگران بیاموزیم که چگونه هم خوشحال باشند و هم درآمد بیشتری را کسب کنند و بتوانند فرد موثرتری در جامعه باشند.

وی ادامه داد: همه ما از پول باورهایی داریم که اجازه تلاش بیش تر را از فرد میگیرد ، معمولا به زندگی هایی با محدودیت ها توجه میکنیم و بابت نداشته هایمان فقط گلایه میکنیم در صورتی که گاهی براحتی و بر اساس شیوه های مثبت میتوانیم به خیلی از نداشته هایمان دست یابیم.

مدرس دوره های موفقیت افزود: خیلی از ما انسانها آدمهای پولداری هستیم و مشکل مالی نداریم ولی از داشته های خود خوشحال نیستیم ، همیشه ما در خدمت پول بودیم نه پول در خدمت ما و باید مفهوم ثروت و شادی ، را بیاموزیم ، باورهای بازدارنده و غلط را بشناسیم و باورهای صحیح را جایگزین آنها کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار