شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

سومین جلسه شورای نامگذاری در محل شورای اسلامی شهر شوشتر رأس ساعت 9 روز پنج شنبه 13 مهرماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد .

سالم پور رئیس شورای شهر ضمن بیان خیر مقدم به حضار و پس از ذکر خلاصه مطالب جلسات گذشته تأکید کرد : قرار داد بستن برای تهیه تابلوها و نصب آنها زمانی امکان پذیر است که تعداد انبوهی از تابلوها را سفارش کنیم .

رئیس شورای نامگذاری همچنین بیان کرد : بنابراین می طلبد زمان تشکیل جلسات را کوتاه تر نماییم تا بتوانیم سریعتر شاهد نصب تابلوها باشیم .

پس از آن مناطق مورد نظر جهت نامگذاری مطرح شدند و اعضای شورا در خصوص نامهای پیشنهادی بحث و تبادل نظر کرده و تصمیماتی اتخاذ شد.

در این جلسه برای تجلیل از شخصیت بی همتا و دفاع از ساحت مقدس گل سرسبد عالم وجود یعنی حضرت ختمی مرتبت نبی مکرم اسلام (ص) در برابر هتاکان بی شرم ، شورای نامگذاری حد فاصل میدان شاهد تا راه و ترابری را به نام " بلوار پیامبر اعظم (ص) " نامگذاری نمود .

این تصمیم - با توجه به اهمیت آن و بجا ومبارک بودنش – بلافاصله وارد شورای اسلامی شهر شد و اعضای شورا ضمن استقبال از این تصمیم و تأیید آن و تشکر از شورای نامگذاری ، از شهرداری خواستند که هر چه سریعتر تابلوهای این بلوار راآماده تا طی مراسم با شکوهی نصب آنها صورت پذیرد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار