شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۷

شوشان : مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از اجرای تمام تعهدات شرکت آبفا خوزستان در بخش مسکن مهر طی سال گذشته خبر داد و گفت : در سال 90 بیش از 30 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر استان آماده تحویل گردید که نسبت به سال ماقبل آن حدود 40 درصد رشد داشته است. محسن پویا پیشرفت کلی طرح های مسکن مهر استان را 85 درصد اعلام و خاطرنشان کرد : تعداد کل واحد های مسکن مهر استان خوزستان تا پایان سال 91 بیش از 57 هزار واحد مسکونی می باشد که در سال 90 زیرساخت 36 هزار و 500 اشتراک آن ایجاد شده است.

وی اظهار داشت : سال 89 نیز بمنظور واگذاری 13 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر حدود 222 کیلومتر شبکه اجرا گردید که این رقم در سال 90 به حدود 445 کیلومتر می رسید که بخشی از آن در سال 91 اجرا خواهد شد. رییس هیئت مدیره آبفا استان با اشاره به اینکه در سال 89 حدود 13 هزار اشتراک آب و فاضلاب مسکن مهر واگذار شد، یادآور گردید : با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی تاسیسات آب و فاضلاب در سال 90 نیز امکان واگذاری بیش از 36 هزار و 500 اشتراک آب و فاضلاب به متقاضیان فراهم شده است.

گفتنی است طرح مسکن مهر مهم‌ ترین ابزار دولت برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن است که اقدامات اولیه آن از سال 86 آغاز شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار