اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
شوشان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا از رفع تصرف و قلع و قمع بناهای غیرمجاز در اراضی منطقه حفاظت شده شیمبار با حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی خبر داد

وحید شالوئی رئیس اداره حفاظت محیط زیست اندیکا با بیان این موضوع اعلام کرد: پس از پیگیری‌های به عمل آمده و صدور حکم قضایی‌، با جدیت و حضور مستقیم دادستان شهرستان، همکاری نیروهای انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نسبت به تخریب و رفع تصرف دو باب مغازه واقع در منطقه حفاظت شده شیمبار اقدام گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا با قدردانی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی یادآور شد: پیگیری پرونده سایر اراضی منطقه حفاظت شده شیمبار با توجه به حساسیت این منطقه به جهت داشتن زیستگاه‌های حیات‌وحش و همچنین اکوسیستم خاص طبیعی در اولویت کاری این اداره قرار دارد که قطعاً پس از حصول نتیجه، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

شایان ذکر است،منطقه حفاظت شده شيمبار در حوزه استحفاظي شهرستان اندیکا،منطقه اي كوهستاني و پوشيده از جنگل و درختان بلوط، با وسعتی حدود 54 هزار که ادامه سلسله جبال زاگرس درخوزستان است و از نقاط مرتفع (منار، كتك، تاراز، للر و...) يخچال هاي طبيعي، نقاط تالابي با پوشش متراكم گياهان، چشمه ها و... تشكيل گرديده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار