دولت و وزارت نفت باید در این خصوص تدبیر بیشتری داشته باشند، چراکه منابع انسانی و نخبگان ،اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌های کشور بوده که غفلت از آن عواقب جبران ناپذیری را برای صنعت نفت و گاز در پی خواهد داشت... "> واکنش به خروج نخبگان نفتی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵

دولت و وزارت نفت باید در این خصوص تدبیر بیشتری داشته باشند، چراکه منابع انسانی و نخبگان ،اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌های کشور بوده که غفلت از آن عواقب جبران ناپذیری را برای صنعت نفت و گاز در پی خواهد داشت...

شوشان : عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به خروج نخبگان نفت و گاز از کشورگفت: دولت و وزارت نفت باید در این خصوص تدبیر بیشتری داشته باشند، چراکه منابع انسانی و نخبگان ،اصلی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌های کشور بوده که غفلت از آن عواقب جبران ناپذیری را برای صنعت نفت و گاز در پی خواهد داشت.

به گزارش شوشان، سید حسین دهدشتی در گفت و گو با خانه ملت، با بیان اینکه با افزایش قیمت دلار باید در حقوق پرداختی نخبگان صنعت نفت کشور تجدیدنظر شود، گفت: غفلت‌های صنعت نفت در این مورد مشهود است، لذا برای جلوگیری از خروج این نخبگان، دولت باید در پرداخت‌های خود به این قشر تجدید نظر کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد صادرات و واردات کشور از طریق دریا صورت می‌گیرد، افزود: مدتی است که حقوق پرداختی به حوزه دریانوردی، دریانوردان و ملوانان به ریال پرداخت شده که این امر نیز نگرانی‌هایی را بوجود آورده است.

وی بحث خروج نخبگان از کشور را تنها در حوزه نفت و گاز ندانست و تصریح کرد: خروج نخبگان از کشور بحثی است که بسیاری از صنایع ما را تهدید کرده و نگرانی‌هایی را بوجود آورده، اما در این مورد حوزه نفت و گاز به دلیل وجود تحریم‌های دشمنان و همچنین بالا رفتن قیمت دلار، از اهمیت ویژهای برخوردار است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار