شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۴

شوشان : مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگارما گفت:هدف ما از برپایی این نمایشگاه و برگزاری مراسم استقبال ازپرچم متبرک علوی در هندیجان، ترویج شعار دینی و فرهنگ علوی در آستانه سال نو و ایجاد نشاط معنوی و امیدواری در بین مردم است.

جواد شیرعلی خاطر نشان کرد: از آنجایی که مردم شهرستان هندیجان مردم ولایت مدار و دارای غیرت علوی و دینی هستند و در استقبال باشکوه درب حرم مطهر علوی در ماه مبارک رمضان نشان دادند که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای آنها از همه چیز و همه کس اهمیت و اولویت دارد.

وی در ادامه افزود: مراسم استقبال از پرچم علوی پنج شنبه شب ساعت 20 در پارک 18 فروردین برگزار شد و مردم عزیز و ولایت مدار استقبال گسترده و با شکوهی کردند و قابل ذکر است که سخنران این مراسم حجت اسلام و المسلمین هجری بود.

شیرعلی بیان داشت:افتتاح نمایشگاه قطعه ای از بهشت که محصولات فرهنگی و تصاویر مرقد مطهر حرم علوی در آن عرضه می شود و به مدت 5 روز دایر خواهد بود.

جواد شیرعلی در پایا ن گفت:اهالی هندیجان با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود زمینه را برای تسریع ساخت حرم مطهر علوی مهیا سازند که با این اقدام اجر اخروی زیادی را به سود خود برد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار