شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
شوشان: رييس مركز بهداشت خوزستان گفت: مراجعه شهروندان به بيمارستان‌ها به دليل مشكلات تنفسي همچنان ادامه دارد ولي موارد كمتر شده است.

دكتر سيدمحمد علوي در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين‌كه قرار است از اين پس تنها روابط عمومي استانداري خوزستان اطلاع‌رساني در زمينه آلودگي هواي اهواز و مشكلات تنفسي شهروندان و آمارهاي دقيق را اعلام كند، اظهار كرد: آنچه مسلم است آلودگي هوا همچنان وجود دارد. امروز نيز پديده مه در اهواز كاملا مشهود است. اين پديده مه همراه با دود و آلودگي است.

 معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز گفت: با توجه به اين‌كه آلوده‌كننده‌هاي هواي اهواز همچنان پا بر جا هستند و برطرف نشده‌اند، چنان‌چه شرايط فراهم شود، با فاجعه ديگري مواجه خواهيم شد. مردم بايد هوشيار باشند و به توصيه‌هاي بهداشتي در اين شرايط جوي عمل كنند.

 علوي اظهار داشت: مردم در شرايط وارونگي دما و آلودگي هوا تا جايي كه مي‌شود از منزل خارج نشوند، بيماران به خصوص بيماران قلبي و عروقي و مبتلا به آسم داروهاي خود را قطع نكنند و مراقبت بيشتري از خود داشته باشند.

 هم‌اكنون هواي اهواز مه‌آلود و علاوه بر بيماران، تنفس براي بسياري از شهروندان سالم نيز مشكل است. در دو روز گذشته نيز مه غليظ و همراه با آلودگي در اهواز برقرار بوده است.
برچسب ها: مه ، اهواز ، آلودگي ، فاجعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار