شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
شوشان: رييس مركز بهداشت خوزستان هشدار داد: با توجه به سكون هوا، وقوع پديده مه و آلودگي هوا از صبح امروز؛ احتمال بروز مشكلات تنفسي براي شهروندان اهواز وجود دارد.
دكتر سيدمحمد علوي در گفتگو با ايسنا اظهار كرد: با توجه به اين شرايط جوي كه در استان و شهر اهواز حاكم است، احتمال بروز مشكلات تنفسي براي شهرواندان وجود دارد بنابراين بايد به توصيه‌هاي بهداشتي توجه كنند.

وي گفت: تا جايي كه ممكن است سعی کنید در روزهایی که آلودگی هوا وجود دارد از منزل خارج نشوید زیرا غلظت آلودگی هوا در منزل به مراتب از هوای بیرون کمتر است.

 رييس مركز بهداشت خوزستان عنوان كرد: از ورزش و فعالیت در هوای آلوده اجتناب کنید زیرا تنفس زیاد و سریع، آلودگی بیشتری را به ریه‌ها وارد مي‌كند. اگر از داروهای ضد آسم و تنگی‌نفس قبلا استفاده کرده‌اید، در هوای آلوده نيز حتما مصرف آنها را فراموش نکنید.

علوي افزود: افراد دارای بیماری زمینه‌ای ریوی همچون آسم، تنگی نفس، برونشیت مزمن و بیماری‌های قلبی و عروقی ممکن است تا مدت‌ها از مشکلات تنفسی ناشی از آلودگی رنج ببرند بنابراين از خروج از منزل آنها در مواقع غیرضروری جل.گيري کنید. همچنين مصرف داروهاي خود را به هيچ عنوان قطع نكنيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار