شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۵۹۲
تعداد نظرات: ۷۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
مسئولین به فکر آبادانی خوزستان نیستند/ خوزستان در بودجه 93 نادیده گرفته شد+ اظهارات نمایندگان خوزستان
نمایندگان مردم خوزستان در مجلس به خاطر بحث انتقال آب کارون و همچنین به خاطر ظلمی که در بودجه سال 93 به خوزستان شده استعفای خود را تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش در گفتگو با شوشان گفت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی به خاطر بحث انتقال آب کارون و همچنین به خاطر ظلمی که در بودجه سال 93 به خوزستان شده و حق آن را نادیده گرفتند استعفای خود را تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.

وی که در حال حاضر در جلسه علنی مجلس حضور دارد به خبرنگار شوشان گفت: با این شرایط و عدم توجه مسئولین به خوزستان نمی توان انتظاری برای آبادانی و پیشرفت استان داشت. وی گفت: از استعفای خود کوتاه نمی آییم تا حق خوزستان در بودجه 93 و همچنین بحث انتقال آب کارون مشخص شود.

در همین زمینه همچنین تمیمی نائب رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به استعفای نمایندگان خوزستان گفت: طبق توافقات صورت گرفته قرار بود دولت در بودجه 1393 اعتبار خاص و ویژه ای برای رفع محرومیتها و مشکلات شهرهای مختلف استان خوزستان پیش بینی کند که متاسفانه این وعده در لایحه بودجه 93 از سوی دولت محقق نشده است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت اخیر هیات دولت و شخص رییس جمهور هیچ واکنش قابل قبولی در خصوص توقف پروژه های انتقال آب از سرچشمه های کارون به سایر نقاط کشور که باعث نابودی کشاورزی این استان می شود، نداشته اند؛ این در حالی است که آنها در نشست با نمایندگان استان خوزستان وعده داده بودند این طرح که نوعی خیانت به منافع ملی و مردم استان خوزستان به شمار می رود را متوقف کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دلایل پیش گفته، همه 18 نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه استعفای خود را تقدیم هیات رئیسه مجلس کردند تا ثابت کنند همه یک صدا به دنبال تامین منافع مردم استان خوزستان هستند و در این راه تعارفی با هیچکس ندارند. تمیمی افزود: در مدت اخیر حقوق مردم خوزستان از سوی دولتهای گذشته نادیده گرفته شده است و اکنون وقت آن رسیده مسوولان به صورت جدی و ویژه به مطالبات به حق مردم خوزستان از جمله رفع محرومیتها، عدم انتقال آب کارون و مقابله با مشکلات زیست محیطی از جمله گرد و غبار و بارش بارانهای اسیدی بپردازند.

همچنین محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان با اشاره به استعفای نمایندگان خوزستان گفت: دولت نگاه عادلانه ای به تخصیص اعتبارات در خوزستان ندارد. محمد سعید انصاری اظهار کرد: دولت نگاه عادلانه ای به تخصیص اعتبارات در استان خوزستان ندارد. وی افزود: همچنین در خصوص انتقال آب سرشاخه های کارون به دیگر استان ها بی تفاوت است که در همین راستا نمایندگان خوزستان به صورت دسته جمعی استعفای خود را اعلام کرده اند. نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی متحمل خسارت و آسیب های فراوانی شده است و امروز وضعیتی که بر آن روا می شود حقش نیست.

شمس‌الله بهمئی نماینده مردم رامهرمز  هم در این زمینه گفت: هنوز اعلام وصولی در خصوص استعفای نمایندگان خوزستان از سوی مجلس صورت نگرفته و در صورت تحقق این امر، استعفای نمایندگان پذیرفته می‌شود. شمس‌الله بهمئی اظهار کرد: به دلیل مسائل بودجه‌ای نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی دسته جمعی استعفای خود را اعلام کرده‌اند. وی اضافه کرد: متاسفانه در بودجه سال 93، استان مظلوم خوزستان مورد کم لطفی قرار گرفته و در حقش اجحاف شده است.
نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین دولت نسبت به انتقال آب سرشاخه‌های کارون بسیار بی‌تفاوت عمل می‌کند که این امر دیگر علت استعفای نمایندگان است.

شريعتی نماینده بهبهان نیز در این زمینه گفت: استعفای دسته جمعی همه نمایندگان خوزستان در مجلس بهترین راه دفاع از حقوق از دست رفته مردم خوزستان بود. محمد باقر شریعتی اظهار کرد: متاسفانه در بودجه امسال اعتبارات استان خوزستان به شدت کاهش یافته است و 60 درصد از آنچه پیش بینی کرده بودیم کمتر است. این در حالی است که استان خوزستان هم اکنون با مشکلات عدیده ای مواجه است و برای رفع این محرومیتها باید بودجه خاصی از سوی دولت به استان خوزستان اختصاص داده شود.
نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود گذشت  حدود سه دهه از پایان جنگ تحمیلی هنوز مشکلات ناشی از جنگ در گوشه گوشه استان به خصوص در بخش زیر ساختی مثل آب، فاضلاب، برق و خدمات رفاهی دیده می شود و در صورتی که بودجه استان افزایش پیدا نکند این محرومیتها و کاستی ها تشدید شده و زندگی را بر مردم خوزستان تنگ می کند.

شریعتی تصریح کرد: امروز با نوبخت معاون رئیس جمهور گفتگویی از سوی نمایندگان خوزستان صورت گرفته تا در اسرع وقت نسبت به افزایش بودجه استان در سال 93 از سوی دولت تجدید نظر اساسی صورت بگیرد و در غیر اینصورت آنها باید پاسخگوی ظلمی که به مردم خوزستان شده است باشند. نمایندگان خوزستان نیز تا احقاق کامل حقوق مردم نسبت به استعفای خود مصمم و جدی هستند.


 همچنین پاپی زاده نماینده مردم دزفول درخصوص استعفای دسته جمعی نمایندگان گفت: طرح سوال از رئیس جمهور را در برنامه خود قرار داده‌ایم.عباس پاپی‌زاده اظهار کرد: پس از مطالعه و بررسی بودجه تقدیمی دولت به مجلس مشاهده کردیم که سهم استان خوزستان بسیار ناچیز در نظر گرفته شده و بودجه بسیاری از طرح‌ها از جمله پروژه‌های مربوط به راه، آب و آبرسانی و دیگر طرح‌های زیر ساختی به صفر یا نزدیک به صفر رسیده است. وی افزود: به نظر ما عدالت در تقسیم بودجه رعایت نشده و به گونه‌ای تخصیص داده شده است که به استان‌های محروم توجه کمتری شده و برعکس به استان‌هایی که از امکانات بیشتری برخوردارند اعتبارات بیشتری نیز تخصیص داده شده است.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان به شدت و با قاطعیت لازم پیگیر این مسئله بوده و ضمن پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم برای احقاق حقوق موکلان خود اهرم‌های دیگری از جمله استعفای نمایندگان را نیز در حال پیگیری هستیم. وی ادامه داد: اینکه اکثریت نمایندگان استان استعفای دسته جمعی خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده و طرح سوال از رئیس جمهور را در برنامه خود قرار داده‌ایم و یقینا تا حصول نتیجه و احقاق حق واقعی استان زرخیز اما محروم خوزستان از هیچ اقدامی مضایقه نخواهیم کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نمایندگان استان با ابراز مخالفت خود، به وزیر نیرو در خصوص انتقال آب کارون به فلات مرکزی هشدار داده بودند؛ اما متاسفانه پیشنهادات آن ها به دولت عملی نشد.  سیدراضی نوری عنوان کرد: با موافقت 18 نماینده خوزستان استعفای دسته جمعی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد اما این استعفانامه هنوز اعلام وصول نشده است.وی افزود: طبق بررسی هایی که توسط نمایندگان استان انجام شد، امسال بودجه اختصاص یافته به خوزستان کاهش یافته است. نماینده شوش در مجلس اظهارکرد: از سوی دیگر درآمدهای حاصل از فروش شرکت صنایع فولاد خوزستان صرف پروژه های عمرانی تهران شده که این امر مانند سایر مسایل دیگر که بیان شد، غیر قابل قبول است.

 
سخنگوی هیات رئیسه مجلس: تاکنون نامه استعفاء نمایندگان خوزستان به هیات رئیسه نرسیده است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پی استعفای جمعی نمایندگان خوزستان، گفت: تاکنون از هیچ نماینده‌ای نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس نرسیده است. عبدالرضا مصری اعلام کرد: براساس آئین‌نامه هر نماینده ای می‌تواند اعتراض داشته و یا استعفاء کند. ممکن است تلقی استعفاء، اعتراض هم باشد اما نمایندگان می‌توانند در قالب تذکر یا اخطار اظهار نظر کنند. وی با تاکید بر این که تاکنون نامه‌ای در این زمینه به هیات رئیسه نرسیده است، گفت: اگر چنین نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس ارائه شود طبق آئین نامه انجام می‌شود. البته هنوز چیزی اعلام وصول نشده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیات رئیسه برابر آئین‌نامه عمل می‌کند ممکن است استعفاء را بپذیرد اما باید در دستور قرار گرفته و بررسی شود؛ چه بسا این که موضوع مورد اعتراض مشخص شده و به طور کلی منتفی شود، اما در هر صورت اختیار موافقت با استعفاء با مجلس شورای اسلامی است.

استعفای نمایندگان خوزستان پذیرفته نشد

نماینده مردم اهواز گفت: هیات رئیسه نامه استعفای دسته جمعی مجمع نمایندگان خوزستان را نپذیرفت و مقرر شد جلسه ای با معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور در راستای بررسی علت کاهش بودجه استان خوزستان برگزار شود.




مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
انتشار یافته: ۷۱
comment
comment
رضاکلاه کج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
19
comment افرین برنمایندگان خوزستان
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
13
comment احسنت اجر شما با امام حسین خواهش می کنیم پیگیر پیشرفت استان خوزستان باشید محرومیت واقعا در استان بیداد می کند
comment
عموحشمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
13
comment الهی تااخرکارروی حرف خودتان بمانید وجانزنیدومردم رافیلم نکنید
سلامتی شما
comment
حاج جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
16
comment حق مردم مظلوم خوزستان بیش از اینهاست . انشاالله به حقوق مردم مظلوم خوزستان توجه بیشتری شود .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
11
comment اگه من دارم خواب ميبينم لطفا يكي منو بيدار كنه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
10
comment نکنه اینم مثل استعفای قبلی باشه که پس گرفتن !!
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
3
11
comment بالاخره یه جا همدلی دیدیم
comment
پریسا رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
10
comment خدا کنه فقط برای تبلیغات در دور آینده نبباشه و به فکر منافع خوزستان هم باشن
comment
sahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
6
comment امیدوارم تا آخرش پا حق مردم وایسن وحرکتشون نمایشی نباشه
comment
ارحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
8
comment بروید همانند دیگر نمایندگان ار راه تعامل مشکل استان را حل کنید شما که میدانید این کار جواب نمیدهد.
پاسخ ها
comment
دشت آزادگان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
comment چند بار این کار را کردیم جواب نداد همه اش وعده های دروغ.
comment
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
7
comment درود بر شما ادامه دهيد مردم همراهتان هستند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
9
comment آقای مقتدایی
استاندار مقتدر
کجا تشریف دارید؟ مشاورانتان کجا هستند؟
واقعا باعث تاسف است که نتوانستید بودجه از دولت بگیرید
comment
مجیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
4
comment درود برنمایندگان خوزستان
comment
ZAHRA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
4
comment مثل استعفاي قبل نباشد مردم از شما ها انتظار دارند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
2
comment این هم از دولت تدبیر وامید
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
2
comment واقعا به خوزستان ظلم شده درود به نمایندگان
comment
ابوعدنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
4
comment وجدانا استعفا به محلس رسید ؟!!!
خوبه خیلی پیشرفت کردیم در استعفای قبلی خیلی از نماینده ها یواشکی استعفاشون را پس گرفتند؟
حالا واقعا بخاطر دلایل فوفق استعفادادند؟
comment
سينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
1
comment سلام بر همه ي نمايندگان خوزستان
خدا كنه درست بگيد، اما فكر كنم فقط روزنامه نگاران و سياسيون كشور از اين استعفاي دسته جمعي تحليل و تفسير درستي داشته و موضوع را بفهمند.
حالا كه ديديد سرتون كلاه رفته و باختيد و شرمنده ي اين استان شهيد پرور شديد تصميم به استعفا گرفتيد
از نمايندگان تبريز و ... ياد بگيرد كه زمين و زمان را باد هوا ميدن ، فقط به عشق مردم استان
خدارو شكر كه بازهم فهميديد انشاا... حداقل براي سري بعد.
موفق و پايدار هم خوزستانيهاي عزيزم
comment
مهدی سرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
1
comment اول : تبریک به نمایندگان خوزستان که بالاخره حرکتی از خودشون نشون دادن

دوم : انتقاد از نمایندگان خوزستان به خاطر اینکه دیر به یاد مشکلات خوزستان می افتن

سوم : اگر این حرکت نمایشی باشه و نتیجه ای برای خوزستان نداشته باشه و مشکلاتش برطرف نشه مطمئن باشید دیگه به این این 18 نماینده و نمایندگان اهواز رای نمی دم

با تشکر - مهدی سرامی
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
3
comment چندین ساله دارن آب کارون رو می برن اما چرا حالا استعفا دادین و اعتراض کردید؟؟؟؟مبهمه آقا امیدوارم سرکاری نباشه
comment
احمد
|
Germany
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
2
comment زنده باد چه عجب نمایندگان خوزستان یه تکونی خوردن
comment
رضاکلاه کج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
1
comment انصافاخداقوت
...
شوشان داره تبدیل به یک ابرقدرت رسانه ای درخوزستان میشود
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
1
comment جناب استاندار عزیز
چرا حرکتی از شما مشاهده نمی کنیم. به قول خودتان استاندار نماینده رئیس جمهور در استان است. اگر نمی توانید بودجه برای استان بگیرید , استعفا بدهید
comment
سلطانعلی بهمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
6
comment درخواست استعفای نمایندگان استان خوزستان خلاف امنیت ملی کشوروتشویش افکارعمومی ست. نمایندگان خوزستان باید در"فن مذاکره " ودیپلماسی نظارتی خود تجدید نظر جدی کنند .این اقدام نشانه ی وجود مدیریت سنتی حاکم بر کشوری ست که از نبود یک اتاق فکرthink thanksرنج می برد. درسازمانهای فرانو گرا در هزاره ی سوم تهدید وتقابل جایی ندارد وچنین اقدامی تنها بازی با افکارعمومی ورواج نابسامانی در درون سازمان است. ازطرفی شرایط استراتژیک وامنیت ملی درون استانی خوزستان به گونه ای ست که چنین اقدامات نسنجیده ای هرگز نباید تکرار شود.نمایندگان قبل از این اقدام بایستی با شورای تاءمین استان،استاندار ونماینده ی ولی فقیه در استان هماهنگی میکردند تا تدابیر لازم اندیشیده میشد. من به عنوان یک کارشناس امنیت ملی چنین اقدامی را بازی با احساسات مردم و توهین به شعور آنان از طرف نمایندگان ومدیریت اجرایی کشور میدانم.سیاست ودیپلماسی ،قاعده ،فرمول، فن مذاکره وتاکتیک دارد که نمایندگان باید از آن برخوردار باشند .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
0
comment با سلام

با استعفا کاری درست نمیشه باید رایزنی کرد
comment
عنایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
3
0
comment این حرکت چندان شایسته نبود باید قدرت چانه زنی داشت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
2
comment باید دید از این حرکت چی عاید خوزستان میشه . اخیرا نوبخت سخنگوی دولت گفته حتی حاضر نیست با نمایندگان خوزستان ندیدار داشته باشه
comment
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
1
comment نشینید بااستدلال مشکلات راازمجاری قانونی مطرح کنید!!بودجه الان دردست مجلس است...بررسی کنید مستدل تغییر دهید...باقهرکردن وباحرکات غیر معقول کاری ازپیش نمی رود...خیال می کنید اگر قهرکردید مردم خوزستان ازکوتاهی هایتان طی سال های پیش خواهند گذشت؟بیهوده به جلو فرارنکنید.
پاسخ ها
comment
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
comment کلمه ی اوّل« بنشینید» است...باعرض پوزش
comment
از اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
4
1
comment آیا درست است نماینده هر استانی با زور حق سایر استانها را تضییع کند.
منابع مالی محدود است برای کل کشور.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
2
comment بسیار کار درستی کردند.امیدوارم آغاز تحول جدیدی در استان خوزستان باشد
comment
مهسا مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
4
comment حق هم با خوزستانی هاست ,مقدار بیشتری از درامد باید اونجا صرف بشه
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
comment به چه دلیل؟ پس باید کرمانیها بیان بگن پسته مال خودمون صادر نمیکنیم برای ورود ارز. شمالیها بیان بگن برنجها مال خودمونه حق ندارید صادر کنید. اصفهانی ها بگن فولاد مال ماست حق ندارید صادر کنید. آخه این چه معنا میده؟ ما یک ملت هستیم
comment
عماد حیدری- اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
comment با تشکر از خانم مردادی و در جواب آقای ناشناس باید بگویم که ایشان حرف از منابع ملی می زنند در صورتیکه اگر مناطق نامبرده را از لحاظ عمرانی با خوزستان مقایسه کنند خود به جواب می رسند در واقع عقب ماندگیها و نواقص استان خوزستان یکی و دوتا نیست در ضمن وقتی نمایندگان مردم خوزستان اظهار نارضایتی می کنند می دانند که بودجه کشور بر اساس نرخ فروش پسته و برنج و گز اصفهانی بسته نشده بلکه قسم اعظم آن براساس فروش نفت که بخش کثیری از آن از خوزستان استخراج می شود و متاسفانه به نام ما ولی به کام دیگران هزینه می گردد تا جایی که این استان غنی یکی از استانهای محروم محسوب می شود . ضمن حمایت از تمامی نمایندگان خوزستان از دولت تدبیر انتظار تدبیری بیش از پیش را دارم.
comment
ب ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
4
1
comment اگر این روش درست باشه،همه استانها باید اعتراض کنن و استعفا بدن!!!!بچه بازی که نیست ،قهر کنن!!درسته نماینده یک حوزه انتخابیه هستند اما باید دیدی ملی داشته باشند.خیلی از مشکلات بودجه هم به طرحهای نیمه تمام و بدون کارشناسی دولت قبل بر می گیرده که نه میشه رها کرد و نه هم میشه همه اونها رو کامل کرد.نمایندگان محترم،لطفا ملی بیاندیشید
پاسخ ها
comment
عباس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
comment لطفا وقتی از چیزی اطلاع ندارید نظر ندید .
هیچ استانی نیاز به اعتراض نداره چون چیزی کم ندارن ولی خوزستان همیشه چوب متحد نبودن مسئولینش رو خورده الان که این اتحاد حاصل شده امثال شما از روی کم سوادی میان و نظر میدن تا این حرارت رو سرد کنن تفاوت خوزستان با بقیه استانها بقدری زیاده که اینحا نمیشه توی چند جمله خلاصه کرد
comment
از شوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
2
comment نمایندگان خوزستان حق دارند ...با انتقال آب سرشاخه های کارون خوزستان خشکسالی میشود و دیگر از سیفی جات و سبزیجات پاییز و زمستان خبری نیست
comment
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
2
0
comment محض رضای خدا یکبار هم مردونگی کنین و با استعفای همشون موافقت کنید
comment
دوستدار محیط زیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
4
comment حق نمی دم اب کارون را به اصفهان ببرن.
comment
مهدی
|
United Kingdom
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
4
comment در شهر من همه بیمار شدند... صدای ما دیگر تاب ندارد... گوش شنوا ندارد... نفت برای خودشان... آب برای خودشان... هوا را برگردانند...
comment
مهدی
|
United Kingdom
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
3
comment نظر دادم اما مطلبم رو تکمیل می کنم :

در بودجه ی سال 93 بودجه ی عمرانی خوزستان نسبت به سال قبل 70 درصد کاهش داشته است
comment
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
2
comment یه سوال از نماینده اهواز سید شریف حسینی داشتم. چرا به وضعیت کوی علوی ، علی آباد رسیدگی نمی کنید؟ مگر اهالی این مناطق به شما رای ندادن ؟ بیایید به وضعیت محله نگاه کنید خودتون خجالت می کشید. نه آسفالت نه فاضلاب . بیمار شدیم
comment
فرامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
3
comment استعفای خود را به مردم تقدیم کنید . مردم به شما رای دادن
comment
مهین رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment مردم به شما رای دادن که در مجلس حافظ منافع اونا باشین نه اینکه استعفا بدید. جوسازی بس است لطفا عمل کنید
comment
مهین رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment مردم به شما رای دادن که در مجلس حافظ منافع اونا باشین نه اینکه استعفا بدید. جوسازی بس است لطفا عمل کنید
comment
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment استعفا زمانی ارزش دارد که نتیجه ای داشته باشد....
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
1
comment آقای مقتدایی استاندار خوزستان کجاست؟ چرا مصاحبه ای در خصوص اعتبارات بودجه ای 93 حوزستان انجام نداد. شاید دوباره داره با دکتر ایدنی جر و بحث می کنه !!!!
comment
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
1
0
comment به نظر من استعفای این 18 نفرو قبول کنید ، سهم خوزستانو بکنید 5 نماینده و 13 سهم باقی مانده بین استان های دیگه تقسیم بشه
comment
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment سلام به مدیر سایت-لطفا مصاحبه سردار دارایی نماینده اندیمشک در همین رابطه رو از سایت اندیمشک جوان یا رهیاب نیوز کپی کنید وبزارید -خیلی خوب توضیح دادند-مرسی از لطفتون
comment
جميلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
1
comment استعفا فقط در حد حرفه. اين نمايندگان بخصوص اين شريف حسيني فقط با احساسات مردم بازي مي كنند....
comment
ZAHRA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
1
comment جناب ناشناس20:56 با پسته و برنج هيچ استاني راه به جايي نميبره پاشنه يه مملكت رو نفت و گاز مي چرخه .مطالعه كن ما كاري به استانهاي ديگر نداريم ما قرباني استانهاي ديگر نيستيم و سكوي پيشرفت و آباداني جاهاي ديگر نيستيم اول استان خوزستان بايدرفع محروميت بشود حق طبيعي و بي قيد و شرط اين استان است بنا به خيلي دلايل
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment درخواست استعفای نمایندگان استان خوزستان خلاف امنیت ملی کشوروتشویش اذهان وافکارعمومی ست. نمایندگان خوزستان باید دردیپلماسی نظارتی خود تجدید نظر جدی کنند .این اقدام نشانه ی وجود مدیریت سنتی حاکم بر استان می باشد که از نبود یک اتاق فکر مردمی رنج می برد. اگه قهر باشد که ببخشید افکاری بچگانه است اگه تهدید وتقابل باشد که جایگاهی ندارد وچنین اقدامی بازی با افکارعمومی مردم استان می باشد مگه نه هر تصمیمی قبل از جلسه باید مطرح و در حین جلسه بررسی و بعد از جلسه پیگیری شود تصمیم گیری های عجولانه بار منفی برای نمایندگان و استان دارد باید آستانه مصالحه و چانه زنی و قدرت بیان خود را بالا ببرند این گونه حرکتها رواج نابسامانی و سوء استفاده در استان را در پی دارد .
سوال اینجاست :
قهر کار چه کسانی است ؟
باز خورد چنین استعفایی چیست برای نمایندگان مجلس و مردم ؟
نمایندگان از این قهر چه بهره برداری هایی می کنند .
نمایندگان بیایند بین مردم حرفهایشان را بزنند و باید وسط میدان بسیجی وار بایستند و بگویند.
آیا نمایندگان در استان با استاندار و مشاوران او و نماینده ولی فقیه و امام جمعه و... نشست هایی داشته اند .
آیا استعفای دسته جمعی نمایندگان اتاق فکر نمایندگان مبنی بر تشویش اذهان و... قابل پیگیری نیست .
آیا نمایندگان راه های مصالح و چانه زنی را رفته اند ؟
استفعا باید سنجیده باشد و با آن برخورد شود که بابی نشود .
توصیه نمایندگان هر وقت نتوانستید حق خود را بگیرید استعفا دهید آیا این پسندیده است ؟
آیا استعفا اولین گزینه است یا آخرین گزینه می باشد تاثیر گذاری استعفاچه مقدار می باشد ؟
آقایان نمایندگان وظیفه مردم در مقابل این استعفا چیست ؟
آقایان نماینده قدر این دوران را بدونید آقا امام زمان و شهداء ناظر بر عملکرد ما می باشند آیا استعفا بهترین روش و بهترین گزینه است اگه کمی به آخر قضیه فکر می کردید من بعید می دانم که دست به چنین کاری می زدید .
آقای نماینده من اگه با خانواده ام بحثم شد زنم را طلاق بدهم یا تهدید به طلاق کنم یا قهر کنم و بروم ؟
استعفا یعنی قبول شکست در مذاکره و چانه زنی .
آیا استعفا راه و چاره ای منطقی است همه مردم آن را می پسندند .
آیااستعفا به معنای این است که من دیگه نمی توانم کاری انجام بدهم .
آیا استعفا به معنای دست شستن از کار است .
آیا استعفا به معنای سلب مسئولیت از خود و یا چشم پوشیدن می باشد .
آیا استعفا به معنای باج خواهی می باشد .
بالاخره ما نفهمیدیم آخراستعفا به معنای بر کناری است یا مانور تبلیغاتی است
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
1
2
comment با سلام خدمت کلیه نمایندگان خوزستان به خدا واگذارتان می کنم اگر از این مسئله ذره ای کوتاه آیید از ما که گذشت ولی برای آیندگانم فکری کنید. تا کی مردم مظلوم خوزستان باید جفا بکشند ص

اگر دولت تدبیر امید این است ما نه تدبیری دیدیم و نه امیدی به آینده. خاک که همیشه میهمان ناخوانده ای شده . آب را که انتقال دهند خوزستان دیگر بقایی ندارد . به یاد حرف امام خمینی (ره) می افتم که می گفت خوزستان دینش را ادا کرده ولی مسئولین آیا دینشان را به خوزستان ادا کرده اند یا فقط به فکر چپاول خوزستان بودند مانند 3 هزار میلیارد تومان و 100 میلیارد تومان جزایی و 1000 میلیارد تومان بیمه و اختلاس سیدها و شبکه های هرمی و ....
comment
احسانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
1
0
comment بسیار کار درستی کردند.امیدوارم آغاز تحول جدیدی در استان خوزستان باشد
comment
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment این حرکت نمایندگان خوزستان قابل تقدیر است به شرطی که تا حصول نتیجه پیگیری شودوبا وعد ه های عیرواقعی ماست مالی نشود درود بر نمایندگان غیور خوزستان
comment
احسانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment بسیار کار درستی کردند.امیدوارم آغاز تحول جدیدی در استان خوزستان باشد
comment
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
1
comment استاندار محترم با یک لشکر مشاور آلان کجاست؟؟؟چرا در این زمینه از مشاوران خود مشاوره نمی گیرد؟؟؟
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment برادر اين عكسالعملي در برابر سرپوش گذاشتن بر روى تخلفات حضرات در تامين اجتماعي نيست؟....
comment
افشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
1
0
comment نمايندگاني كه جلوي ديپلماسي مسالمت آميز و آشتي جويانه دولت با جهان مانع تراشي مي كنيد،بعد سر بودجه قهر می کنید، آيا از دولت انتظار داريد چاپخانه اسكناس برايتان راه بياندازد؟
اگر نمي دانيد و درك نمي كنيد بايد متذكر شد، دولت بايد با جهان تعامل داشته باشد تا تحريم ها لغو شده و پول وارد كشور شود
و اگر مي دانيد و لجوجانه تنها دنبال بهانه براي مانع تراشي در برابر دولت هستيد كه پاسختان را به خدا حواله مي كنيم
comment
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment باز هم سیاه بازی نمایندگان
چرا به جای رایزنی و شرکت در کمسیونهای تخصصی برای تغییر پیشنویس لایحه بودجه آسان ترین راه انتخاب میشه؟؟؟
به دلیل اینکه برد تبلیغاتی و خبری این کار بیشتر است.اگر اوضاع خوزستان این است به خاطر همین نمایندگان فیلم بازی کن است.دست از این بازی ها بردارید برید از راه درستش وارد شوید.خجالت خجالت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
0
1
comment یعنی شما نمیدونستید آب دارن میبرن یا بودجه رو بستن چطور از از انتصاب یک نفر توی فلان کارخانه سریع با خبر میشید. بعداز مسله ای به این مهمی الان متوجه شدید واقعا من نمیدونم شما واقعا به مردن اعتقاد دارید
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
0
1
comment استاندار معلومه عکسوالعملی نداره چون اصلا خوزستانی نیست .....بعدشم در قانون مجلس استعفای دسته جمعی قبول نیست اگه راست میگن یکی پس از دیگری استعفا بدن ما خوزستانیا همیشه رو سرمون شاخ بوده و هست...
مدیر پایگاه ..
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment مشکلات استان خوزستان :
ریزگردها .
انتقال آب کارون .
نبودن آب سالم جهت شرب .
پایین بودن کیفیت آسفالت جاده ها .
بیکاری و اشتغال .
آلودگی هوا و عدم نظارت زیست محیطی .
نبودن روشنایی در بعضی مناطق اهواز از جمله اهواز تا ملاثانی .
ساماندهی و سازماندهی آرمستانها و نبودن بهداشت.
کمبود فضای سبز .
کثیف بودن آسفالت ها و خاکی بودن حاشیه جاد ه های درون شهری .
عدم نظارت بر بهداشت شهری و تغذیه سالم .
کمبود بودجه استنانی.
comment
قلمراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
1
1
comment اون کامنتهای اول که راءی مثبت دارن کار خود نماینده هاهست. نشستن پشت کامپیوترای مجلس مثبت زدن. مرگ من دروغ میگم؟
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment افرین به نمایندگان استان خوزستان ولی باید سرحرفشان بمانند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment گناه خوزستان حمایتش زمان انتخابات از آقای رضایی بود.... استعفاصوریه لطفاحرف بزنیدواین بارپشت هموزمین نذاریدهرچه خوزستان میکشه از چنددستگی وعدم وجوداتحاده......
comment
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
comment
0
0
comment همشهری های عزیزم لطفا اطلاع رسانی کنید و دیگران رو همراه کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
comment
0
0
comment حالا که نمایندگان محترم موقعیت خودشون را بخاطر استان به خطر انداختن ، مردم استان هم باید همه جوره از نمایندگان محترم حمایت کنند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
comment
0
0
comment حالا که نمایندگان محترم موقعیت خودشون را بخاطر استان به خطر انداختن ، مردم استان هم باید همه جوره از نمایندگان محترم حمایت کنند.
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
0
1
comment واقعا دست مریزاد آقای صالحی نسب.
ولی انتظار آن را نداشتیم که صدا و سیما در گزارش "صرفاً جهت اطلاع"اینجوری آنها را مورد مسخره قرار بده و بگوید که انها نازک نارنجی هستند!
واقعا که!!!!
اگه ایجوری باشه یعنی هرکه برای به دست آوردن حق خود این چنین رفتاری باش بکنند دیگر هیچ کس از حق خود دفاع نمی کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار