شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۲۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
تجمع خانواده های عزادار حادثه تصادف گتوند/مسدود کردن جاده/ گلایه از عدم حضور مسئولین
چرا اورژانس در این حادثه به خوبی عمل نکرد. برخی از جنازه ها و مصدومان این حادثه با وانت به بیمارستان منتقل شده بود.
طبق اخبار رسیده به شوشان ، خانواده های عزادار حادثه غم انگیز تصادف مینی بوس جاده شوشتر - گتوند امروز در محل تصادف تجمع کردند و جاده را مسدود نمودند.

این افراد از عدم پاسخگویی مسئولین و عدم حضر به موقع اورژانس در این تصادف گلایه کردند و گفتند: چرا اورژانس در این حادثه به خوبی عمل نکرد. گفتنی است برخی از جنازه ها و مصدومان این حادثه با وانت به بیمارستان منتقل شده بود.

در همین زمینه رئیس شورای شهر صالح شهر ضمن تایید این تجمع  گفت: تعدادی از جوانان که بیشترشان از خانواده‌های کشته شدگان تصادف اخیر هستند نسبت به وضعیت نامناسب راه ها تجمع کردند.

محمد رضا بنیادزاده افزود: هم اکنون در حال آرام کردن جو هستیم ولی مردم خواستار همت مسئولان برای جلوگیری از تکرار حوادث خونبار در این محور پر تردد هستند.

بنیادزاده با اشاره به خواسته معترضان توضیح داد: تجمع کنندگان خواستار رسیدگی به وضعیت جاده ها هستند و می گویند که این اتوبان باید دو بانده شود.

رئیس شورای شهر صالح شهر یاد آور شد: از سال 1388 پروژه دو بانده کردن اتوبان مقابل شهر صالح شهر آغاز شد و قرار بود که در مدت شش ماه تکمیل شود اما تاکنون به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده است. بنیاد زاده همچنین با اشاره به حادثه اخیری که در محور شوشتر – دزفول اتفاق افتاد گفت: هنوز دو نفر از حادثه دیدگان در بیمارستان گنجویان دزفول به حالت کما هستند. همچنین حال تعدادی دیگر مناسب نیست.


همچنین نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: دادستان شهرستان گتوند پرونده تصادف جاده صالح شهر را پیگیری می‌کند و در روزهای گذشته از مسئولان وزارت راه شکایت کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی در زمینه انسداد مردمی جاده دزفول - شوشتر توسط مردم، اظهار کرد: برای پیگیری تصادف صالح شهر دادستان عمومی انقلاب شهرستان گتوند در حال پیگیری پرونده است و به این دلیل در این زمینه از مسئولان وزارت راه و شهرسازی شکایت کرده‌ایم.

وی افزود: این مسئله انسداد اتوبان را تائید و یا رد نمی‌کنم ولی مردم در این شهر حق دارند که از جاده ایمن برخوردار باشند ولی عملا چنین امکانی وجود ندارد.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه این جاده باید در اسرع وقت به سامان برسد، خاطرنشان کرد: این جاده باید در اسرع وقت اصلاح و برای تردد مردم ایمن‌سازی و استاندارد شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس افزود: به وزارت راه و شهرسازی تذکر داده‌ایم و در این باره به جد در حال پیگیری هستیم تا به نتیجه برسیم و از پیگیری کوتاه نمی‌آییم.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۸
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
comment
0
5
comment سایت محترم شوشان: اینجانب حدود دوماه پیش در مصاحبه با سایت محترم شما تصادفات جاده ای ومشکلات مردم در پشت دریاچه ی سدها را از جمله چالش های امنیت ملی درون استانی در خوزستان نام بردم وبه عنوان یک کارشناس امنیت ملی برای آنچه میگویم زحمت میکشم ومطالعات میدانی میکنم . در مدیریت سازمانی درکشور ما فهم وشعورمان در این جمله خلاصه میشود: مهم نیست که چه میگوییم ،مهم این ست که چه کسی سخن میگوید"

سلطانعلی بهمنی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
comment
0
2
comment اورژانس باید 5 دقیقه بعد انونجا باشه متاسفم به خاطر این همه سهل انگاری
پاسخ ها
comment
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
comment
comment متاسف نباش. این که چیزی نیست. توی جاده های خوزستان جنازه مدت چند ساعت می مونه و اورژانس نمیاد
comment
عزیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
comment
0
0
comment با سلام

متاسفانه در تقسیمات بهداشتی درمانی(پوشش دانشکده ای) به شهرستان گتوند اجحاف شده است. بدین صورت که برای بالا بردن جمعیت تحت پوشش و تعریف قطب درمانی جدید، این شهرستان را زیر نظر دانشکده دزفول فرار داده اند. در صورتی که از هر لحاظ(جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی) و بخصوص قرابت بوم، می بایست جزء دانشکده شوشتر می بود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
comment
0
0
comment من انجابودم اولین آمبولانس ۵ دقیقه نشد که امد و اورژانسها در حال انجام اقدامات اولیه همه مصدومها بودند ومیگفتند ما میمونیم وهمینجا درمان را شروع میکنیم تا امبولانسهای کمکی برسند ومردم خیلی توکارشون دخالت میکردند و حتی بنده های خدا را که داشتند با حداکثر توان کارشونو میکردند به بدترین شکل [...] قرار دادند و حتی سرم مصدومان رانیز خارج کردن و با ماشینهای خودشون بردند. من شاهد بودم که عامل مرگ بعضی از انها ادمهای [...] بود که توکاری که نه تجربش را دارند ونه به اونها مربوطه دخالت کردند . اگه میگذاشتند فوریتها کارش را انجام بده این فاجعه تبعات کمتری داشت ظرف ۶-۷ دقیقه بعد چند آمبولانس دیگه هم رسیدند .
comment
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
comment
0
0
comment سلام
آقای ناشناسی که میگی من اونجا بودم هیچگونه توهینی به پرسنل اوراژنس نکردن،من خودم از جمله افرادی بودم که در اولین دقایق این حادثه دلخراش به محل حادثه رسیدم حداقل وجدان داشته باش دوست عزیز، اگه برادر یا خواهر خودت هم توی این ماشین بودن بازهم همین حرف ها رو میزدی؟؟
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
comment
0
0
comment سلام،متاسفانه يكي از مجروحان سانحه رانندگي صالح شهر كه در كما بود و در بيمارستان گنجويان دزفول بستري بود ديشب فوت شد.آمار جان باختگان 12 شد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment جناب رضايي سلام ، چنانه وجدان دارم حقيقت را گفتم ، من زمان تصادف أنجا بودم ودوتن إز مجروحان ويكي ازمتوفيان إز بستگان اينجانب بودند وخودم بومي انجا هستم.وجدانا اورژانس به موقع آمد ولي [...].احتمالا شما دير رسيديد و صحنه را نديديد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار