شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۳

فرماندار اهواز گفت: اعضاي شوراي شهر اهواز اگر به اختيارات و وظايف خود براساس قانون عمل كنند، شورايي قوي و منسجم خواهيم داشت.

عبدالعزيز فدعمي ضمن تشكر از اعتماد دوباره مردم اهواز به شوراي شهر و شركت در انتخابات و خلق حماسه سياسي، اظهار كرد: اكنون انتخابات به پايان رسيده و رقابت به رفاقت تبديل شده است و از امروز منتخبان مردم، كساني هستند كه شهروندان اهوازي به آن‌ها اعتماد كردند و بايد آستين‌ها را بالا بزنند و براي 4 سال آينده كلان‌شهر اهواز برنامه‌ريزي خوب و منسجمي داشته باشند.

وي با بيان اين‌كه شوراي شهر كار خود را يك ماه پس از تنفيذ رياست جمهوري به طور رسمي آغاز مي‌كند، افزود: فعلا اعضاي شوراي شهر چهارم نمي‌توانند به طور رسمي وارد كار اجرايي خود شوند. با توجه به اين‌كه اهواز در دو سال گذشته با انحلال شوراي پيشين، شوراي شهر نداشت، استاندار خوزستان جانشين شواري شهر در كلان‌شهر اهواز است و كارها همچنان طبق روال پيش مي‌رود و نبايد خدشه‌اي در امور جاري شهرداري اهواز صورت بگيرد.

فرماندار اهواز بيان كرد: اعضاي شوراي شهر نسبت به اختيارات و شرح وظايف خود كه در قانون آمده، مطالعه بيشتري داشته باشند چرا كه در زمان تبليغات، كانديداهاي انتخابات شوراي شوراي شهر و روستا متاسفانه در جهت انجام تبليغات خود وعده‌هايي به مردم داده‌اند كه در حوزه اختيارات شوراي شهر نبوده است.

فدعمي افزود: كار رسمي شوراها تقريبا از اواخر شهريورماه 92 آغاز مي‌شود و لازم است اعضا به آن‌چه كه در قانون به عنوان اختيارات شورا تعيين كرده، عمل كنند.

وي تصريح كرد: اعضاي شوراي شهر سعي كنند از مسايل حاشيه‌اي پرهيز كنند و در جهت عمران و آبادي برنامه‌ريزي مناسبي داشته باشند و به شكلي كار كنند كه چهار سال آينده شاهد اظهار رضايت مردم باشند كه قطعا اين رضايت‌مندي، رضايت خداوند را نيز به دنبال خواهد داشت.

فرماندار اهواز خطاب به اعضاي شوراي جديد شهر گفت: ديگر زمان دادن وعده و ايجاد انتظار كاذب در مردم به پايان رسيده است. اعضاي شوراي شهر بايد در چارچوب قانون و حوزه وظايف خود براي سازندگي شهر تلاش كنند.

 

وي تاكيد كرد: يكي از مهم‌‌ترين بندهاي حوزه اختيارات شورا كه در قانون آمده است، انتخاب شهردار است كه لازم است اين كار در اهواز با علم كافي و بسيار دقيق انجام شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار