شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بخش خصوصی بازوان توانمند اقتصاد استان هستند و باید از این ظرفیت به خوبی بهرمند شویم.

رضا رضایی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: در ادامه راه برای هدایت سکان مدیریت راه و شهرسازی خوزستان، کار سختی را در پیش رو دارم و امیدوارم با هم افزایی، تعامل و هماهنگی که با همه بخش‌های مجموعه راه و شهرسازی و مدیریت استان انجام می‌گیرد، بتوانیم مسولیت‌های مدنظر را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: همه دغدغه‌های مسولان استان را در بحث راه و شهرسازی به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهیم داد و آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد تا به سرانجام برسند. 

رضایی تصریح کرد: احیای بافت‌های فرسوده شهری و روستایی، برنامه‌ریزی برای بهبود مسکن روستایی با اولویت مناطق آسیب پذیر، برنامه‌ریزی در جهت تامین مسکن گروه‌های کم درآمد، توسعه شبکه حمل و نقل با استفاده از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کاهش مصرف انرژی، کاهش آلودگی، افزایش پدافند غیر عامل و... از برنامه‌های مد نظر در دوران مدیریت پیش روی من خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی بازوان توانمند اقتصاد استان هستند و باید از این ظرفیت به خوبی بهرمند شویم. منابع لازم برای اجرای پروژه‌ها و مطالبات پیمانکاران را پیش بینی و تامین خواهیم کرد تا این بخش دچار آُسیب نشود زیرا ضعف این بخش باعث مشکلاتی برای گام دوم انقلاب خواهد شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار