شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۰۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹

شوشان: بعد از دفاع نماینده آبادان از انتصاب دکتر ایدنی ، اینبار نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز کاملاً شایسته و به‌جاست.

عبدالله تمیمی با تبریک به اسماعیل ایدنی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: مطمئنا این حرکت نقطه عطفی در بهداشت و درمان استان خوزستان خواهد بود.

وی اضافه کرد: مدیریت قبلی این دانشگاه نیز در طول سال‌های متمادی اقدامات بسیار موثر و خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان انجام داد اما سکون یک مدیر به مراتب موجب کاهش کارآمدی آن در یک منصب و پست می‌شود که این امر در مورد همه ما مسئولان صدق می‌کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار جدید خوزستان نیز فردی بسیار شایسته و منطقی بوده و از این انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور حمایت می‌کند افزود: مقتدایی دلگرمی و پشتوانه‌ای برای خوزستان است و همه ما مسئولان به وجود این استاندار افتخار می‌کنیم.



مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
comment
0
1
comment واقعا متاسفیم که خوزستانی ها همه یک صدا نیستن،به پست و سمت دکتر ایدنی کاری نداریم بااو هیچ مخالفتی نداریم، ولی درست نبود این انتصاب بدون هماهنگی با استاندا ر انجام شده ،شما چانبداری از وزیر میکنی و پشت استاندار را خالی میکنید ! پس حقمان هست هر بلایی سرمان می آورند وقتی نماینده ها ومسئولان خوزستان پشت هم نیستن چه انتظاری برای پیشرفت داریم، کمی از استانهای دیگر یاد بگیرد که چگونه با هم اتحاد دارند و در سایه همین اتحاد پیشرفت نصیبشان میشود. هر چی میکشیم از این نماینده ها است
comment
د ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
comment
0
0
comment آقای نماینده محترم که اینگونه از آقای مقتدایی تمجید می کنید پس چرا در جلسه استانداری با حضور خانم ابتکار به دلیل یک مسئله بی اهمیت، عصبانی شده و جلسه به آن مهمی را ترک فرمودید!؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار