شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

رييس بيمارستان سلامت اهواز گفت: مركز درمان اجباري معتادان تزريقي در بيمارستان سلامت در حال ساخت است و پس از بهره‌برداري از اين مركز، معتادان تزريقي با حكم قضايي از سطح شهر جمع‌آوري و به اين مركز منتقل مي‌شوند.

به گزارش ایسنا ، دكتر كريم بيت‌سياح اظهار كرد: معتادان تزريقي اعتياد خود را بسيار سخت ترك مي‌كنند و در اين زمينه با مشكل مواجه هستند. برخي از اين افراد نيز بي‌خانمان هستند و در نقاط مختلف شهر پراكنده‌اند.

وي افزود: با هدف درمان اجباري اين بيماران، يك مركز در محل بيمارستان سلامت اهواز در حال ساخت است و پس از تكميل اين مركز، معتاداني كه در سطح شهر پراكنده‌اند با حكم قضايي به اين مركز منتقل مي‌شوند و تحت درمان قرار مي‌گيرند.

بيت‌سياح تصريح كرد: اين افراد پس از انتقال به مركز، درمان مي‌شوند و پس از آن به مراكز فني و حرفه‌اي معرفي مي‌شوند و در اين مراكز نسبت به حرفه‌آموزي اين افراد اقدام مي‌شود. در مركز ترك اجباري معتادان تزريقي از همه امكانات موجود براي بهبودي اين افراد استفاده مي‌شود و پس از اطمينان از سلامت كامل آنها، نسبت به آموزش آنها اقدام مي‌شود.

رييس بيمارستان سلامت اهواز خاطرنشان كرد: در حال حاضر اين مركز در حال ساخت است و ظرفيتي حدود 120 نفر براي آن پيش‌بيني شده است. مراكز مشابه ديگري نيز در نقاط مختلف استان در حال ساخت است و مركز مستقر در بيمارستان سلامت به عنوان مرجع فعاليت خواهد داشت. كارشناسان مركز نيز در حال شناسايي معتادان هستند و به اين ترتيب به محض تكميل فرايند ساخت مركز، عمليات انتقال اين افراد انجام مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار