شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸

-مدیركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سفرهای شهرستانی مدیران حوزه تعاون،كار و رفاه اجتماعی خوزستان از هفته آینده آغاز می شود.

سید خلف موسوی 'در سومین نشست شورای هماهنگی مدیران این حوزه درخوزستان گفت: سفرهای شهرستانی مدیران حوزه تعاون ،كار و رفاه اجتماعی خوزستان درگام نخست به شهرستان های آبادان و خرمشهر انجام می شود.

وی با بیان این خبر، انگیزه اصلی انسان های مؤمن در تصدی هر پست و مقامی را جلب رضایت خداوند برشمرد و تصریح كرد: در جامعه اسلامی كسانی می توانند عهده دار مسوولیت باشند كه از ویژگی هایی چون بی رغبتی به دنیا، تقوا، تعهد، امین بودن برخوردار باشد.

موسوی با اشاره به تفاوت های خدمت در نظام اسلامی با نظام های دیگر، گفت: در نظام اسلامی پست ها و مقام ها فرصتی برای نیل به خواست های شخصی نیست، بلكه فرصتی برای خدمت به مردم و كسب خشنودی خداست.

وی یكی از عوامل تداوم پیوند صمیمانه بین مردم و حكومت ها را قدردانی از خدمات مردم دانست.

موسوی به نقش دستگاه های حوزه تعاون،كار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار محوری امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی اشاره كرد و گفت: خوزستان به لحاظ دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های مهم در كشور و منطقه چون دسترسی به آب های آزاد، وجود بنادر بین المللی، راه آهن و فرودگاه و پتروشیمی و توانمندی هایی كه در بخش كشاورزی دارد می تواند در تحقق پیام رهبرمعظم انقلاب نقش آفرین باشد.

وی افزود: وجود منابع عظیم خدادادی در بخش های مختلف كشاورزی، خدمات، صنعت نفت و انرژی، ترانزیت و تجارت استعدادهایی هستند كه استان به واسطه آن ها می تواند برای كشور در سال 91 نقش آفرینی كند.

مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان تاكید كرد: مردم استان خوزستان كه بار ها نقش خود را در حمایت از آرمان های انقلاب ایفا كرده اند باید شهد شیرین خدمت را بچشند و این امر تلاش مضاعف مدیران را می طلبد.

در این نشست دیگر اعضای شورای هماهنگی مدیران تعاون، كار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان به بیان فعالیت های حوزه ی مسوولیت خود پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار