شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
بازدید از شرکت رآکتورساز خوزستان/ استاندار : به دلیل ایجاد آلودگی شرکت رآکتورساز به خارج از اهواز منتقل می شود/ مدیرعامل شرکت رآکتورساز خوزستان: شرکت راکتورساز خوزستان ظرفیت اشتغال 800 نفر بومی را دارد
تاکنون از ظرفیت های نفت و گاز در استان به منظور رونق شرکت های داخلی استفاده نشده است..
شوشان: استاندار خوزستان در حاشیه یازدید از شرکت رآکتورساز خوزستان به شوشان گفت: شرکت های صنعتی می توانند در زمینه اشتغال زایی بومی سهم موثری داشته باشند.

به گزارش شوشان: غلامرضا شریعتی اظهار داشت: این شرکت از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه پایشگاه های پتروشیمی خوزستان که قبل از انقلاب راه اندازی و پس از انقلاب در زمینه تولید و مونتاژ قطعات نفتی و پالایشگاهی، فعال شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به رکود که باعث بروز مشکلات برای این شرکت شده است بیان کرد: باتوجه به اینکه کارخانه های شرکت راکتورساز خوزستان در داخل شهر اهواز است و آلودگی هایی را از تولید و مونتاژ بوجود می آورد، قرار بر این شد که به خارج از اهواز انتقال یابد.

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران افزود: استانداری در حال پیگیری است که سفارش های قطعات این شرکت های صنعتی از درون استان خارج نشوند و از تولیدات داخل خوزستان تامین شوند، که با این روند می توان سهم موثری برای اشتغال زایی در استان را پیش بینی بکنیم.

مدیرعامل شرکت رآکتورساز خوزستان در گفتگو با شوشان:

نیازمند حمایت مسئولان استان و صنایع نفتی هستیم

همچنین مدیرعامل شرکت رآکتورساز خوزستان در حاشیه این بازدید به شوشان گفت: این شرکت دارای ظرفیت اشتغال برای 800 نفر بومی است که اکنون تنها 60 نفر مشغول بکار هستند که برای استفاده حداکثری از ظرفیت این شرکت نیازمند حمایت مسئولان استان و صنایع نفتی هستیم.

حسن خوبان افزود: شرکت رآکتورساز خوزستان دارای ظرفیت اشتغال برای 800 نفر بومی است که اکنون تنها 60 نفر مشغول بکار هستند که برای استفاده حداکثری از ظرفیت این شرکت نیازمند حمایت مسئولان استان و صنایع نفتی هستیم.

مدیرعامل شرکت رآکتورساز خوزستان عنوان کرد: در زمان حاضر شرکت ملی مناطق نفتخیز در مناطق غرب کارون پروژه های بزرگی را برای توسعه این میادین نفتی آغاز کرده که انتظار می رود برای ساخت تجهیزات مورد نیاز خود از شرکت رآکتور ساز استان نیز استفاده کنند.

وی خاطرنشان شد: تاکنون از ظرفیت های نفت و گاز در استان به منظور رونق شرکت های داخلی استفاده نشده است در حالی که در سایر استان ها از حداکثر ظرفیت شرکت های داخلی استفاده می کنند.





















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
comment
0
1
comment شرکت راکتورساز به دلیل ماهیت فعالیت ان که تولید مخازن تحت فشار وتجهیزات وسازههای فلزی است برخلاف سخنان استاندار محترم هیچگونه الودگی زیست محیطی ندارد . ولی مالکان کارخانه بجای گسترش فعالیت کارخانه وایجاد اشتغال بدلیل قرار گرفتن زمین های کارخانه در محدوده شهر چشم طمع به فروش زمینهای ان گرفته اند استاندار محترم نباید در دام مالکان کارخانه بیفتد وموافق تغییر کاربری ان بشود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار