شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
طبق اخبار رسیده به شوشان ، دكتر عبدالرسول عمادي مشاور استاندار خوزستان و مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان طي حكمي از سوي وزير آموزش و پرورش به عنوان رئيس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

دكتر عبدالرسول عمادي داراي مدرك دكتراي تاريخ علم است و رياست اداره آموزش و پرورش شهرستان ، معاونت اداره كل آموزش و پرورش استان، رياست سازمان آموزش و پرورش استان هاي بوشهر و خوزستان ، مديريت برنامه ريزي سازمان نهضت سواد آموزي، مشاور سازمان ملي بهره وري ايران و مديريت تحصيلات تكميلي پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي و تدريس در دانشگاه را در كارنامه خود دارد .

لازم به ذکر است رسول عمادی از چهره های خوش فکر و توانمند در عرصه آموزش و پرورش است که در دوران مدیریت خود در استان خوزستان تحولات مثبتی در آموزش و پرورش استان ایجاد کرد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
comment
1
0
comment جناب آقای دکتر عمادی: حسن اعتماد وزیر محترم آموزش وپرورش به جنابعالی را صمیمانه تبریک میگویم .خداوند جنابعالی را در راه خدمت به کشور عزیزمان ایران موفق فرماید. سلطانعلی بهمنی
comment
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
comment
1
0
comment واقغامردبوددرحوزستان مذیران فعلی ازاودرس بگیرند
comment
احمد اصلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment ضمن تبریک به جناب دکتر عمادی ایشان فردی لایق وتوانمند ،دلسوز ومتعهد میباشند واین ویزگیها را از همان دوران دانشجویی به اثبات رسانده اند اگر فرصت داده شود امثال این بزرگوار توانائی های بیشتری از خود نشان میدهند برای همه خادمان دلسوز ومتعهد به مملکت آرزوی توفیق داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار