شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۱
انتقاد شدید امام جمعه آبادان از مدیریت شهری/متاسفم از کسانی که پایان دوران سازندگی را در آبادان اعلام کردند
امام جمعه آبادان تاکید کرد: متاسفم از کسانی که پایان دوران سازندگی را در آبادان اعلام کردند، در حالی که چالش‌های جدی در خصوص آب، فاضلاب و آب‌های سطحی وجود دارد.
شوشان: امام جمعه آبادان در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه آبادان با اشاره به بارندگی‌های اخیر آبادان و ایجاد مشکلات فراوان برای مردم این شهر ابراز داشت: بارندگی‌های اخیر برای مردم شهرستان سبب ایجاد مشکلات فراوانی شد و البته نباید زحمات دستگاه‌ها را در برطرف کردن معضلات به وجود آمده نادیده گرفت.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: در بارندگی اخیر ضعف‌های شهرستان آشکار شد و باید مشکلات مردم را به سرعت حل کرد، برخی از بازگو کردن مشکلات در تریبون نماز جمعه بر ما خرده می‌گیرند اما اگر از این مکان مشکلات مردم عنوان نشود پس این کمبود‌ها از کدام محل باید مورد پیگیری قرار گیرد.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: متاسفم از کسانی که پایان دوران سازندگی را در آبادان اعلام کردند، در حالی که چالش‌های جدی در خصوص آب، فاضلاب و آب‌های سطحی وجود دارد.

ابراهیمی‌پور یاد آور شد: با کمال تاسف در استان خوزستان و شهر آبادان، جریانات سیاسی به حصر و محکوم کردن یکدیگر روی می‌آورند و این موضوع به ضرر مردم و شهرهاست، باید در این خصوص اتحادی ایجاد شود و در راستای احتیاجات و مشکلات مردم قدم برداشت.

خطیب جمعه آبادان ادامه داد: خانواده‌های ضعیف و محتاج در این بارندگی تا حدود بسیار زیادی آسیب دیدند، در آبادان دردهای زیادی وجود دارد، فقر کم نیست و مشکلات و چالش‌ها تمامی ندارند، چرا در جهت حل معضل آب‌های سطحی تلاشی نمی‌شود تا با هر بارندگی دل مردم به لرزه نیفتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتباری که در خصوص مشکل فاضلاب آبادان در نظر گرفته شده است را سریعا به کار گیرید، آبادان همت بالا و اراده قوی می‌خواهد چرا که 25 سال است مردم صبر کرده‌اند و تحمل می‌کنند، آن انسان شریف و مستضعفی که با هزار سختی جهیزیه‌ای برای دخترش تهیه می‌کندو آن وسایل بر زیر آب می‌رود چه گناهی کرده است؟؟ بیائید برای رفع تمام این مشکلات دست در دست هم دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار