شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
شوشان: سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی خوزستان در مصاحبه با شوشان از دکتر روحانی رئیس جمهوری درخواست کرد در یک برنامه تلویزیونی و به طورمستقیم ابعاد توافقنامه ومذاکرات هسته ای ژنو رابر اساس حقایق موجود برای مردم توضیح دهد.
بهمنی ضمن دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده ی هسته ای گفت: این توافقنامه از نظر فنی و علمی ما را به شرایط قبل از شهریور سال82 بر گردانده است و این بدان معناست که بسیاری از هزینه های صرف شده توسط دولت آقای احمدی نژاد بیهوده و به هدر رفته وقابل دفاع نیست.
این فعال سیاسی در ادامه گفت: مخالفت ها و مواضع عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی جریان پشت پرده و همدستی "اتاق فکر" کشورهای غربی است که با سه هدف ایجاد رضایت مصلحتی در درون دولت و ملت ایران ، انحراف افکار ایرانیان از امتیازات از دست رفته و در نهایت سناریو سازی برای آینده ی مذاکرات هسته ای است.
بهمنی بابیان این نکته که ما در 8 سال گذشته برای عدم تعامل با جامعه ی جهانی تاوان پس دادیم از تیم مذاکره کننده ی هسته ای بخاطر جلوگیری از ادمه ی بحران و تحریم ها تقدیر کرد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مصطفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment چرا اینقدر از این سلطون علی مطلب می زنین. شوشان خرده برده ای که با اون ندارین؟؟؟ دستتون تو یه کاسه است؟؟؟
comment
امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment مصطفا جان :خوب واسه اینه که ایشون به عنوان یه فعال سیاسی این سایت رو قبول داره .شوشان از جمله سایتهای با اصالته بعدش هم شما که دوست ایشون هستی چرا نارحتی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار