شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷

امام جمعه شهرستان هندیجان درخطبه های نماز جمعه گفت:تجاوز به قبر حجر بن عدی از صحابه بزرگ رسول الله (ص) را شدیداً محکوم می کنیم وبه دشمنان اسلام هشدارمی دهیم اینگونه اعمال باعث ریشه کن شدن شما از صفحه روزگارخواهدشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسن بهبهانی پور امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت:گروه های تکفیری جایگاه صحابه جلیل القدرپیامبر(ص) حجر بی عدی را تخریب کردند،حجر بی عدی از صحابه بزرگ رسول الله (ص) و همچنین از یاران دلسوز امیرالمؤمنین بودند وی انسانی مؤمن،متقی،مجاهدی خستگی ناپذیر و در رکاب امیرالمؤمنین شمشیر زده است.

وی در ادامه افزود:در بعضی از روایات نقل می کنند که حجربن عدی مستجات الدعوه بود و معاویه نمی توانست به سادگی وی را به شهادت برساند بنابراین دستور داد عده ای علیه او شهادت بدهند و بگویند که وی از را اسلام بیرون آمده و اینگونه وی را به شهادت رساندند.لذا این جنایت وحشتناک ربطی به هیچ مذهب و مکتبی و آیینی ندارد،قاتل به دین و مذهب خاصی منتسب نیست قاتل، فاتل است و هیچ آیین و مذهبی مجوز نبش قبر به انسان نمی دهد نه اهل سنت و اهل تشیع و نه هیچ مکتب و مذهب دیگری اجازه چنین جنایتی را به انسانها نمی دهد لذا اینها یک مشت قاتل و منسوب کردن آنها به اهل سنت درست نیست.

بهبهانی بیان داشت:به فرموده مقام معظم رهبری اینها تکفیری هستند و دست نشانده اسرائیل هستند همان طوری که اسرائیل یک غده ی سرطانی است و در کالبد جهان اسلام است وهابیت و بهاییت و تکفیری اینها غده چرکینی هستند که در قلب جهان اسلام قرار داده شده اند لذا ما باید آگاه باشیم که دشمنان ما اسرائیل جنایت پیشه دنبال این است که در مذاهب اختلاف بیاندازد و ما باید حساس باشیم.

وی در موردانتخابات اظهارکرد:مقام معظم رهبری در آخرین بیاناتشان روی انتخابات تأکید کردند و رهنمودهای ایشان هدایت گری ایشان باید فصل الخطابی باشد برای همه ما مکلفیم که فرزند زهرا (س) را یاری کنیم و همه ما مکلفیم که اگر معتعقدیم به اینکه فرج امام زمان(عج) نزدیک شود و اگر دعا و تمنای ما از خدای متعال این است که خدایا فرج امام(عج) ما را نزدیک بگردان راه آن این است که از رهنمودهای رهبری اطاعت کنیم و آنها را عملیاتی کنیم ایشان انتخابات را از افتخارات جمهوری اسلامی دانستند.

و امیدوارم که انتخابات ریاست جمهوری یکی از بهترین و پرشور ترین انتخابات ما باشد و این تکلیفی است. رهنمودهای دیگری که در رابطه با انتخاب اصلح است باید رئیس جمهور مردمی،باتدبیر،پایبند به قوانین و مقررات باشد .

در پایان نمازگزارن علیه جنایات ددمنشانه گروه تکفیری در تجاوز به قبر صحابی رسول الله(ص) راهپیمایی کردند و این عمل شوم را محکوم و در بیانیه ای نفرت خود را از استکبار جهانی ابراز کردندو مرگ آنها را فریاد زدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار