شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
گلایه خانم ابتکار از اظهارات نمایندگان
رییس سازمان محیط زیست در خصوص سخنان نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر آلوده بودن ریزگردهای شهر اهواز به اورانیوم، اظهار کرد: نمایندگان مجلس مرجع تشخیص علت آلودگی هوای اهواز نیستند.
شوشان: رییس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص سخنان نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر آلوده بودن ریزگردهای شهر اهواز به اورانیوم، اظهار کرد: نمایندگان مجلس مرجع تشخیص علت آلودگی هوای اهواز نیستند.

دکتر معصومه ابتکار در گفتگو با سایت محیط زیست افزود: برای تشخیص علت آلودگی هوای شهر اهواز و مسمومیت مردم دستگاه‌های پیشرفته‌ای را فرستاده‌ایم و نتایج بزودی انجام خواهد شد.



وی با بیان اینکه نمی‌توانیم یک شبه مشکل آلودگی هوای کلانشهرها را حل کنیم، افزود: در شهر اهواز برنامه‌های جدی در دست داریم از جمله اینکه صنایع باید تمام فعالیت خود را استاندارد کنند و وزارت نفت باید سوخت مناسب به مردم تحویل دهند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: با وجود آنکه ضوابطی را برای صنایع و وزارت نفت تعیین کرده‌ایم و آنها باید هر چه سریعتر آن را اجرا کنند اما باید در نظر داشت که این فعالیت‌ها برای استقرار استانداردها هشت سال تعطیل بوده و تنها 100 روز از دولت جدید می‌گذرد، با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار