شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
شوشان: رئیس مرکز بهداشت خوزستان از مراجعه یک‌هزار و ۷۰۰ خوزستانی از زمان شروع بارش باران در روز گذشته تاکنون به بیمارستان‌ها به دلیل مشکلات تنفسی خبر داد.
سیدمحمد علوی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته یک‌هزار و 700 خوزستانی به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: این آمار تقریبی مراجعه شهروندان خوزستانی به بیمارستان‌های سراسر استان است و شامل افرادی که به مطب‌های پزشکان مراجعه کرده‌اند نمی‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: حدود 400 نفر از مراجعات به بیمارستان‌ها به دلیل مشکلات تنفسی در شهرستان امیدیه بوده است.

وی تاکید کرد: دلیل اصلی مشکلات تنفسی به وجود آمده آلودگی هواست ولی جنس آلودگی و ترکیب آن هنوز مشخص نشده است.

علوی با تاکید بر این نکته که خوزستانی‌ها از خانه بیرون نیایند بیان کرد: وقتی که باران می‌بارد به علت طراوتی که این رحمت الهی دارد برخی دوست دارند که زیر بارش آن قدم بزنند که به دلیل آلوده بودن باران‌های اخیر، به شهروندان توصیه می‌شود این کار را انجام ندهند.

وی با اشاره به مشکلات تنفسی به وجود آمده برای صد‌ها نفر از شهروندان خوزستانی، به بیماران تنگی نفس، آسمی و قلبی عروقی توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از خانه بیرون نیایند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان اظهار داشت: کسانی که به بیماری تنگی نفس، آسم و قلبی عروقی مبتلا هستند باید داروهای خود سروقت مصرف کنند تا مشکل جدی برای آن‌ها به وجود نیاید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار