اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت : علت مرگ بیماران عفونت گوارشی و بیماری زمینه‌ای پیشرفته است
منشا عفونت گوارشی که احتمال می رود مربوط به خارج از بیمارستان باشد...


مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت که در راس تیمی از وزارت بهداشت به منظور بررسی فوت چهار بیمار در بیمارستان سینای اهواز به این شهر اعزام شده است، علت فوت این بیماران را عفونت گوارشی و بیماری زمینه‌ای پیشرفته اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد حسین میردهقان گفت: پرونده های بیماران فوتی و بستری توسط تیم همراه مورد بررسی قرار گرفت و طی بررسی پرونده ها و جلسات کارشناسی ویژه با نمایندگان مجلس، پزشکان و کادر درمان که تا ساعت ۴ بامداد روز گذشته به طول انجامید، بررسی های اولیه نشان داد انتقال عفونت مربوط به دستگاه ها و روند دیالیز نبود و مربوط به عفونت گوارشی و بیماری‌های زمینه‌ای قبلی است.

وی با بیان این که دو آزمایشگاه در اهواز و تهران، علت عفونت منجر به فوت ۴ تن از هموطنان‌مان در بیمارستان سینا را بررسی کرده اند، افزود: عفونت گوارشی در افراد با وضعیت ایمنی مناسب و سلامت عمومی مساعد منجر به مرگ نخواهد شد، اما با توجه به این که متاسفانه این ۴ تن از بیماری زمینه ای پیشرفته و نقص ایمنی جدی و بسیار شدید رنج می بردند، این عوامل زمینه‌ای منجر به فوت ناشی از ابتلا به عفونت گوارشی و اسهال عفونی شده است.

بنابر اعلام وب‌دا، میرهقان گفت: یکی از این بیماران فوت شده مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه، یکی دیگر مبتلا به نارسایی پیشرفته کبدی (سیروز کبدی) و دو تن دیگر از فوت شدگان به نارسایی پیشرفته قلبی مبتلا بوده‌اند. این در حالیست که چهار تن دیگر از مبتلایان به این عفونت گوارشی در بیمارستان بستری بوده و حال عمومی مناسبی دارند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیماران زیادی قبل و بعد از بیماران فوت شده در این بخش بستری بودند و مشکلی ندارند، منشا عفونت گوارشی که احتمال می رود مربوط به خارج از بیمارستان باشد، در دست بررسی است.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
comment
0
0
comment عجیبه از قضا هر 4 نفر هم در کناره هم به عفوت گوارشی مبتلا میشوند !حتما با هم دوست بودن و دریک خانه زندگی میکنند و تغذیه هایشان یک جور است !!! یاانگار که بیماری واگیر ی باشه! خواهشا ماست مالی نکنید به هر حال پزشکان افراد قدرتمند جامعه هستند همیشه حق با اوناست.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
comment
0
0
comment http://www.behbahan-news.ir/links.html
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
comment
0
0
comment علت حالا منشاء بیمارستانی شد؟ فوت 4 نفر؟ مسخره است. علت بی تفاوتی مسئولین بیمارستان است، توجیه کردن گاهی از اشتباه کردن خطرناک تر است. رهبر بسیجی ما تمام هم و غم خود را در خدمت به مردم می داند و ما باید از رهبر فرزانه در زمینه کرامت مردم الگو گیری کنیم، متاسفانه در بیمارستان های ما باید مهندسی مجدد صورت بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار