یادداشت
با سلیقه شخصی نمی‌توان برای گردشگری نسخه پیچید!
مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:
با سلیقه شخصی نمی‌توان برای گردشگری نسخه پیچید!
حسین دلیر
محمد دورقی
فاضل خمیسی
حامد ملحانی
کریم طالقانی
مریم مقدمی اصل
سیدعلی حمیده کیش شاه قاسمی
سردار عبدالرضا مرادحاجتی
شیدا دانیالی
شهرام گراوندی
دکتر حمید خادم مسجدی
علیرضا نجفی
عبدالرحمن نیک سرشت
جعفر دیناروند
هوشنگ نوبخت
مجمع نمایندگان خوزستان به ضیافت میدری وزیر کار می‌روند!
دوری از حوزه نگری و ملزم به مطالبه‌گری استانی
مجمع نمایندگان خوزستان به ضیافت میدری وزیر کار می‌روند!
سمیه غافلی
علی عبدالخانی
دکتر فتح اله دهقان
عبدالرحمن نیک سرشت
راه گشای برون رفت بن بست های کشور
جاری سازی گفتمان وفاق ملی دکتر پزشکیان؛
راه گشای برون رفت بن بست های کشور
غفور کریمی
تبلیغات
تبلیغات
دیگر رسانه ها
اینجا چزابه میعادگاه عشاق الحسین(ع)
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

اینجا چزابه میعادگاه عشاق الحسین(ع)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم، نه شتابزده می‌شویم
رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.
سید حسن نصرالله به شهادت رسید
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل این جنبش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تایید کرد.
ثبات مدیریتی از مولفه های اصلی توسعه پایدار است
استاندار سابق خوزستان با تبیین برخی ریشه های توسعه نیافتگی خوزستان، ثبات مدیریتی را از ارکان اصلی توسعه پایدار دانست.
شناخت شهید نصرالله از رسانه
به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله، آیین بزرگداشتی در دارالعلم آیت الله بهبهانی در اهواز برگزار شد.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه:
سیاست تهاجمی و دیپلماسی ایران موجب عقب‌نشینی صهیونیست‌ها می‌شود
حضور و سخنرانی مقام معظم رهبری با وجود تهدید‌های اسرائیل ‌و همچنین اطلاع رسانی از چند روز قبل حضور رهبر در مصلی، همه نشان‌دهنده شجاعت حضرت آقا دارد.
برای چشمهای سوخته ی بیروت
سید حمید حسن زاده: لبنان قطعه ای از بهشت است. سرزمینی که در کشاکش تاریخ پرنشیب و فراز خویش ، پرچمدار تشیع بوده است و مهد علما و فضلای فداکاری که در مسیر اعتقادات و اندیشه های علوی ، با اجتهاد و مدارا قدم به دنیای جدید گذاشته است. سرزمین نخل و زیتون و شعر ، انجا که نزار قبانی انگار هنوز برای چشمهای سوخته ی بیروت و بلقیس شعر می سراید و جاودانه اش می سازد.
پیام تسلیت نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله
سید احمد آوایی: سید حسن نصرالله از نوجوانی که افتخار آشنایی با ایشان را داشتم اهل جهاد و تهجد بود و حتا قبل از شکل گیری حزب الله لبنان با جنبش امل پایمردانه در راه مبارزه با رژیم جعلی اسراییل گام برمی داشت و براستی که شهادت برازنده وی بود و نمی شد سرنوشت و عاقبتی خوش جز این را برای این مبارز بزرگ متصور بود.
پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسین رفیعی در پی شهادت سید مقاومت
شخصیت ممتاز این رهبر شهید، در ابعاد مختلف الگویی مثال‌زدنی برای امت اسلامی و همه‌ی آزادگان جهان بوده و بی‌شک راه او توسط جوانان حامی مقاومت تا نابودی کامل رژیم‌ درنده‌خوی صهیونیستی و حامی اصلی او آمریکای جنایتکار زنده خواهد ماند.
مسیر مقاومت ادامه دارد
شوشان ـ سید عابدین موسوی: خبر بسیار غم انگیز وسنگین بود "حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تایید کرد که «سید حسن نصرالله» دبیرکل این جنبش در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است"
آژیر خطر نفوذ به صدا درآمده
شوشان ـ دکتر فتح اله دهقان : نفوذ برای کسب اطلاعات وضربه زدن به حریف داستانی به درازی تاریخ دارد. نفوذ به اشکال گوناگون در دستور کار سرویس های امنیتی کشورهای جهان است. تکنولوژی های نوبا‌قدرت غیر قابل تصور بشر نیز امروزه در اختیار سازمان های اطلاعاتی قرار دارد. به گواه تاریخ نفوذ امنیتی ،اقتصادی ،فرهنگی،سیاسی ،اجتماعی و.......همواره در دستور کار سرویس های امنیتی بوده است.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛
اجرای بیش از ۷ هزار برنامه در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس
سردار مرادحاجتی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مجموعاً بیش از ۷ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، نظامی و مردم محور در سراسر استان خوزستان اجرا می‌شود.
از سوی رئیس هیأت مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی معاونت علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری؛
نائب رئیس کارگروه حقوق ورزشی انجمن صنعت ورزش کشور منصوب شد
دنیا قابضی از سوی رئیس هیأت مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی معاونت علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به عنوان نائب رئیس کارگروه حقوق ورزشی انجمن صنعت ورزش کشور منصوب شد.
از سوی دفتر آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و انجمن حقوق ورزشی ایران؛
اولین دوره آموزشی مدرسین حقوق ورزشی برگزار شد
اولین دوره آموزشی مدرسین حقوق ورزشی از سوی دفتر آموزش‌های پایه و‌ استعدادیابی وزارت ورزش و‌ جوانان و انجمن حقوق ورزشی ایران برگزار شد.
احتمال ابقای دکتر سرمست شوشتری در ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز
یک منبع آگاه از احتمال قوی ابقای دکتر محمد حسین سرمست شوشتری در ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز خبر داد.
نمایشگاه نقاشی «کارشیو» برگزار می‌شود
نمایشگاه نقاشی «کارشیو» مجموعه آثار رشید کیوانی از معماری تاریخی کشورهای عضو اکو شامل ۱۰ کشور ایران، ترکیه، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان و ازبکستان در محل گالری موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.
مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی اهواز:
تعاون روستایی حامی کشاورزان در راستای تامین امنیت غذایی جامعه است
با حضور مدیر تعاون روستایی خوزستان، مدیرعامل اداره غله و بازرگانی استان ، معاون خدمات فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی خوزستان، معاونین اداره غله و بازرگانی، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان، مسئولین حراست تعاون روستایی و اداره غله و بازرگانی، مدیران جهادکشاورزی ۴ شهرستان اهواز، حمیدیه، کارون و باوی، مسئولین مراکز خدمات کشاورزی ۴ شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاون روستایی اهواز بزرگ، اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاون روستایی ۴ شهرستان و ... آیین تجلیل از مراکز خرید گندم شرکتهای تعاونی روستایی اهواز بزرگ در هتل نیشکر برگزار شد.
تکذیب مطلب ( نامه سرگشاده دانشجویان به حراست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز)
شوشان ـ هیئت تحریریه پایگاه خبری شوشان پس از نشر مطلبی با عنوان ( نامه سرگشاده دانشجویان به حراست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز) مورخ 06 شهریور 1403، پس از بررسی و تحقیق از مسوؤلان محترم دانشگاه آزاد اسلامی به کذب بودن بخشی از مطالب پی برده و پس از حذف مطلب مذکور، ضمن پوزش از خوانندگان گرامی نامه سرگشاده دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مورد تائید دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اهواز که به هیئت تحریریه ارسال شده است را منتشر می کند.
چند سوال از صدراعظم دولت وفاق ملی
حمایت هوشمندانه و نقد با تامل دولت وفاق ملی
صدراعظم دولت وفاق ملی جناب برادر سردار مومنی نامزد محترم وزارت کشور و دوست گرامی دکتر پزشکیان ما اصلاح طلبان متفکر و اعتدالیون عاقل کم تحمل نخواهیم بود. در دام بدخواهان داخلی و خارجی ایران که یاس زود هنگام از مشارکت و منتخب خود یعنی دکتر پزشکیان را می خواهند نمی افتیم.
شهرداری اهواز
روزنامه اروند
آخرین اخبار
شهرداری اهواز
روزنامه اروند
سایر اخبار
گفتگو خواندنی با شهردار مردمی کوت عبدالله؛
از گسترش فعالیت های فرهنگی و عمرانی تا حضور بین مردم و افزایش درآمد های شهرداری
شهرداری کوت عبدالله از جمله شهرداری های استان خوزستان بوده که همیشه با مشکلات متعددی روبرو بوده است. حضور شهرداران و گزینه های غیر بومی نیز نتوانست مسائل و مشکلات گستره این شهرستان را برطرف نمایید تا با اقدام به جای شورای اسلامی این شهر و گزینش فردی بومی توانست مرحمی بر زخم های کوت عبدالله باشد .
زیان آورده من بودم که دنبال هنر رفتم
غلامشاه قنبری در گفت و گو با هوشنگ نوبخت : زندگی، تاریخ و فرهنگ قوم لر و ایل بزرگ بختیاری با شعر، موسیقی و آواز عجین شده است. / عشایر بختیاری عجیب ترین ایل کره ی زمین اند از باب اینکه تمام لحظات زندگی شان، ترانه ها، ملودی ها، آوازها و اشعار مختص خود را دارد. / از شیر دوشیدن گرفته تا شکار، از لالایی خواب کودک گرفته تا شادی و شیون، از رزم و نبرد گرفته تا کوچ و عشق و جالب این است که برای هر لحظه از این رخدادها، شعر و موسیقی کاملا همخوان و متناسب با آن خوانده و اجرا می شوند.
عبدالکاظم علی‌نژاد:
دعبل خزاعی، پرچم‌دار ادبیات متعهد است
پژوهشگر و مؤلف کتاب «دعبل خزاعی، شاعر آل محمد(ص)» با بیان اینکه در معرفی تاریخ و تمدن خوزستان کم‌کاری کرده‌ایم، گفت: دعبل خزاعی پرچم‌دار ادبیات متعهد است، او با شعر خود به مقابله با خلفای بنی‌عباس پرداخت و در نهایت به شهادت رسید.
مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛
افزایش سرانه آموزشی خوزستان به بیش از ۵ مترمربع
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: با تلاش‌ها و اقداماتی که برای توسعه مدرسه سازی در استان انجام گرفت، میانگین سرانه آموزشی استان به بیش از پنج مترمربع افزایش یافته است.