یادداشت
علی کرد
عبدالرحیم سوارنژاد
مریم مقدمی اصل
دکتر حمید خادم مسجدی
حالت آچمز خوزستان در دولت چهاردهم!
شیر یا خط حضور مدیران استان در ادارات!
حالت آچمز خوزستان در دولت چهاردهم!
سمیه غافلی
حسن دادخواه
حسن دادخواه
فردین کمانگر
یک بام و دو هوای انتصابات
(تحلیلی بر انتصابات کشور از دیدگاه مدیریتی)
یک بام و دو هوای انتصابات
رجبعلی کرد
فاضل خمیسی
دکتر فتح اله دهقان
مریم مقدمی اصل
محمد دورقی
رژه در پاریس با 2 طلا، 2 نقره و ۲ برنز!
عیار ورزش خوزستان در المپیک و پارالمپیک پاریس محک خورد
رژه در پاریس با 2 طلا، 2 نقره و ۲ برنز!
حسین دلیر
مریم مقدمی اصل
محمدسعید بهوندی
رودخانه کرخه حائل جدا کننده شرق (شهرستان های شوش و کرخه) و غرب نیست!!!
تسهیل ارتباط اهالی و رونق اقتصادی با احداث پل خویس ...
رودخانه کرخه حائل جدا کننده شرق (شهرستان های شوش و کرخه) و غرب نیست!!!
دکتر حمید خادم مسجدی
حامد ملحانی
فائزه رحیمی مقدم
عبدالرحمن نیک سرشت
تبلیغات
تبلیغات
دیگر رسانه ها
اینجا چزابه میعادگاه عشاق الحسین(ع)
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

اینجا چزابه میعادگاه عشاق الحسین(ع)

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ثبات مدیریتی از مولفه های اصلی توسعه پایدار است
مقتدایی:
استاندار سابق خوزستان و از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان با تبیین برخی ریشه های توسعه نیافتگی خوزستان ، ثبات مدیریتی را از ارکان و مولفه های اصلی توسعه پایدار و استمرار آن بیان کرد و گفت:استان خوزستان در سال های اخیر با یک بی ثباتی مدیریتی رو برو بوده است.
جای خالی «شیوه نقاشی بدریسم» در میراث فرهنگی ناملموس
خوزستان وقتی جامعه هنری فرانسه زنده‌یاد هاشم بدری و هنرش را ارج نهاده و «شیوه نقاشی بدریسم» را به نام او به ثبت رسمی رسانده‌اند.
موفقیت دومین ماموریت «قائم ۱۰۰» در مدار ۵۵۰ کیلومتری
در دومین ماموریت ماهوراه‌بر «قائم ۱۰۰» ماهواره «چمران-۱» با موفقیت به مدار تزریق شد.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛
اجرای بیش از ۷ هزار برنامه در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس
سردار مرادحاجتی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مجموعاً بیش از ۷ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، نظامی و مردم محور در سراسر استان خوزستان اجرا می‌شود.
از سوی رئیس هیأت مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی معاونت علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری؛
نائب رئیس کارگروه حقوق ورزشی انجمن صنعت ورزش کشور منصوب شد
دنیا قابضی از سوی رئیس هیأت مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی معاونت علمی فناوری اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به عنوان نائب رئیس کارگروه حقوق ورزشی انجمن صنعت ورزش کشور منصوب شد.
از سوی دفتر آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و انجمن حقوق ورزشی ایران؛
اولین دوره آموزشی مدرسین حقوق ورزشی برگزار شد
اولین دوره آموزشی مدرسین حقوق ورزشی از سوی دفتر آموزش‌های پایه و‌ استعدادیابی وزارت ورزش و‌ جوانان و انجمن حقوق ورزشی ایران برگزار شد.
احتمال ابقای دکتر سرمست شوشتری در ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز
یک منبع آگاه از احتمال قوی ابقای دکتر محمد حسین سرمست شوشتری در ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز خبر داد.
نمایشگاه نقاشی «کارشیو» برگزار می‌شود
نمایشگاه نقاشی «کارشیو» مجموعه آثار رشید کیوانی از معماری تاریخی کشورهای عضو اکو شامل ۱۰ کشور ایران، ترکیه، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان و ازبکستان در محل گالری موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.
مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی اهواز:
تعاون روستایی حامی کشاورزان در راستای تامین امنیت غذایی جامعه است
با حضور مدیر تعاون روستایی خوزستان، مدیرعامل اداره غله و بازرگانی استان ، معاون خدمات فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی خوزستان، معاونین اداره غله و بازرگانی، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان، مسئولین حراست تعاون روستایی و اداره غله و بازرگانی، مدیران جهادکشاورزی ۴ شهرستان اهواز، حمیدیه، کارون و باوی، مسئولین مراکز خدمات کشاورزی ۴ شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاون روستایی اهواز بزرگ، اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاون روستایی ۴ شهرستان و ... آیین تجلیل از مراکز خرید گندم شرکتهای تعاونی روستایی اهواز بزرگ در هتل نیشکر برگزار شد.
تکذیب مطلب ( نامه سرگشاده دانشجویان به حراست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز)
شوشان ـ هیئت تحریریه پایگاه خبری شوشان پس از نشر مطلبی با عنوان ( نامه سرگشاده دانشجویان به حراست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز) مورخ 06 شهریور 1403، پس از بررسی و تحقیق از مسوؤلان محترم دانشگاه آزاد اسلامی به کذب بودن بخشی از مطالب پی برده و پس از حذف مطلب مذکور، ضمن پوزش از خوانندگان گرامی نامه سرگشاده دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مورد تائید دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اهواز که به هیئت تحریریه ارسال شده است را منتشر می کند.
چند سوال از صدراعظم دولت وفاق ملی
حمایت هوشمندانه و نقد با تامل دولت وفاق ملی
صدراعظم دولت وفاق ملی جناب برادر سردار مومنی نامزد محترم وزارت کشور و دوست گرامی دکتر پزشکیان ما اصلاح طلبان متفکر و اعتدالیون عاقل کم تحمل نخواهیم بود. در دام بدخواهان داخلی و خارجی ایران که یاس زود هنگام از مشارکت و منتخب خود یعنی دکتر پزشکیان را می خواهند نمی افتیم.
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر و سکه و نقره اهواز:
خرید و فروش طلای آب شده باعث تعطیلی و ورشکستگی طلافروشی های مجوز دار شده است
معامله طلای دست دوم و طلای آب شده به جیب مردم صدمه زده و ورشکستگی و تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی طلافروشی و بیکاری کارگران آنها را در پی داشته است و به همین خاطر کمیسیون طلای اتاق اصناف ایران معامله طلای آب شده و دست دوم را ممنوع کرد.
تغییرات در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز
خدمتی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اهواز شد
در جلسه 1403/05/29 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ و تعهد ویژه برادر ارجمند جناب آقای فریدون اسداللهی در طول مدت دبیری شورای ائتلاف، جناب آقای دکتر امیرحشمت خدمتی بازکیائی بعنوان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز توسط اعضای شورا انتخاب گردید.
وراغ در آفریقای جنوبی بر پرده سینما می رود
فیلم کوتاه وراغ به کارگردانی میلاد ملحانی به جشنواره جهانی‌ قدرت آفریقای جنوبی راه پیدا کرد. جشنواره قدرت آفریقای جنوبی، یک جشنواره فیلم منحصر به فرد است، که 24 فیلم قدرتمند را در سراسر جهان نشان می دهد. این فیلم‌ها از بخش‌هایی مانند زنان، افراد دارای معلولیت، فیلم‌های روستایی، فیلم‌سازان نوظهور، فیلم‌های تاریخی و مذهبی و دیگر داستان‌ها تشکیل شده اند.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:
برخی صنایع بزرگ خوزستان نظارت گریز هستند
عضو کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرکت‌ها و صنایع استان خوزستان نسبت به انجام مسئولیبه گزارش ایرنا محمد امیر روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز خوزستان ضمن تبریک به منات‌های اجتماعی خود متعهد باشند گفت: برخی صنایع بزرگ استان خوزستان در حوزه های مختلف از جمله ایفای مسئولیت های اجتماعی نظارت گریز هستند.
هفدهمین کتاب نویسنده برجسته خوزستانی منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری شوشان خوزستان، کتاب آموزش خانواده و تربیت فرزند که هفدهمین اثر ارزشمند این نویسنده است در۲۳۴ صفحه و با شابک۹۷۸_۶۲۲_۸۳۳۳_۰۲_۱ توسط انتشارات دانیال نبی،وارد بازار نشر گردید.
نفرات برتر بخش استانی جشنواره ملی فانوس در خوزستان معرفی شدند
هشتمین دوره از جشنواره ملی فانوس که شامل 20 شاخه هنری و در بخش‌های هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه و انیمیشن، مستند، هنرهای تجمسی، موسیقی و سرود و بخش دانش آموزی با موضوعات دفاع مقدس، مقاومت ،طوفان الاقصی و وعده صادق در خوزستان برگزار شد، نفرات برتر خود را شناخت.
مقام برتر رویداد استارتاپی فیلمنامه نویسی به یک خوزستانی رسید
نخستین رویداد استارتاپی فیلم‌نامه‌نویسی به پایان رسید و میلاد ملحانی با اثر نمک از خوزستان مقام برتر در بخش فیلمنامه کوتاه را کسب نمود.
شهرداری اهواز
روزنامه اروند
آخرین اخبار
شهرداری اهواز
روزنامه اروند
سایر اخبار
گفتگو خواندنی با شهردار مردمی کوت عبدالله؛
از گسترش فعالیت های فرهنگی و عمرانی تا حضور بین مردم و افزایش درآمد های شهرداری
شهرداری کوت عبدالله از جمله شهرداری های استان خوزستان بوده که همیشه با مشکلات متعددی روبرو بوده است. حضور شهرداران و گزینه های غیر بومی نیز نتوانست مسائل و مشکلات گستره این شهرستان را برطرف نمایید تا با اقدام به جای شورای اسلامی این شهر و گزینش فردی بومی توانست مرحمی بر زخم های کوت عبدالله باشد .
زیان آورده من بودم که دنبال هنر رفتم
غلامشاه قنبری در گفت و گو با هوشنگ نوبخت : زندگی، تاریخ و فرهنگ قوم لر و ایل بزرگ بختیاری با شعر، موسیقی و آواز عجین شده است. / عشایر بختیاری عجیب ترین ایل کره ی زمین اند از باب اینکه تمام لحظات زندگی شان، ترانه ها، ملودی ها، آوازها و اشعار مختص خود را دارد. / از شیر دوشیدن گرفته تا شکار، از لالایی خواب کودک گرفته تا شادی و شیون، از رزم و نبرد گرفته تا کوچ و عشق و جالب این است که برای هر لحظه از این رخدادها، شعر و موسیقی کاملا همخوان و متناسب با آن خوانده و اجرا می شوند.
عبدالکاظم علی‌نژاد:
دعبل خزاعی، پرچم‌دار ادبیات متعهد است
پژوهشگر و مؤلف کتاب «دعبل خزاعی، شاعر آل محمد(ص)» با بیان اینکه در معرفی تاریخ و تمدن خوزستان کم‌کاری کرده‌ایم، گفت: دعبل خزاعی پرچم‌دار ادبیات متعهد است، او با شعر خود به مقابله با خلفای بنی‌عباس پرداخت و در نهایت به شهادت رسید.
مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛
افزایش سرانه آموزشی خوزستان به بیش از ۵ مترمربع
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: با تلاش‌ها و اقداماتی که برای توسعه مدرسه سازی در استان انجام گرفت، میانگین سرانه آموزشی استان به بیش از پنج مترمربع افزایش یافته است.